دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF مدیریت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی مدیریت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی

گستردگی تدابیر مربوط به پیشگیری از وقوع جرم و آسیب­ های اجتماعی و نیز متولیان متعددی که در این خصوص وجود دارند، از یک سو نیاز به مدیریت جامع و هدفمند در این حوزه را نشان می­ دهد و از سوی دیگر مشارکت فعال تمام قوای کشور را می­ طلبد. در این راستا معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در یک برنامه ملی، با مشارکت تمام مسئولین ذیربط، با هدف آموزش و تمرین کار دسته‌جمعی برای پیشگیری، اقدام به برگزاری کارگاه علمی - کاربردی مدیریت پیشگیری از جرم و آسیب‌های اجتماعی نمود.

کتاب حاضر راهنمای اجرای این کارگاه‌ها است که مدیریت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی را طی یک الگوی بومی (اسلامی - ایرانی) در پنج گام به‌هم‌پیوسته ارائه می‌دهد. در این الگوی پنج مرحله ­ای، ابتدا جرائم و آسیب­ های اجتماعی شناسایی و اولویت­ بندی شده و سپس مورد تجزیه و تحلیل و ماهیت­ شناسی قرار می­ گیرند. در ادامه نیز راهکارهای پیشگیرانه تعیین شده و سپس اجرا می­ شوند و در نهایت نیز مورد نظارت، کنترل و ارزشیابی قرار می­ گیرند.

کلمات کلیدی: جرم شناسی، دانلود کتاب جرم شناسی، کارگاه علمی کاربردی جرم شناسی، جرم و جنایت، پیشگیری از جرم، حقوق، دانلود کتاب حقوق،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.