دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ابزارهای حقوقی در کسب و کارهای نو

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ابزارهای حقوقی در کسب و کارهای نو

از جمله ابزارهای موجود در شروع و راه اندازی کسب و کار نو، آشنایی با قوانین جاری در خصوص چگونگی راه اندازی یک کسب و کار، شناخت ارگان ها و نهادهایی که مطابق قانون می توانند صادر کننده و یا تایید کننده مجوز و یا فعالیت کسب و کار شما باشند، نحوه تنظیم روابط کاری و انواع قراردادها و توافقات مکتوب و جایگاه و نحوه اعتباربخشیدن به روابط مستند کاری و نظم بخشیدن به روابط مالی و آشنایی با چتر حمایتی قانون گذار از اسناد تجاری (همچون چک و سفته) متداول در پرداخت ها و ... همه وهمه به عنوان ابزارهایی خواهند بود که شما برای راه اندازی و داشتن کسب و کاری مطمئن و قانونی و سودمند و از همه مهم تر رضایتمندی مشریان کمک خواهد کرد. 

کلمات کلیدی: دانلود کتاب حقوق، کسب و کار، انواع کسب و کار، مسائل حقوقی کسب و کار، قرارداد، قراردادهای اینترنتی، چک، سفته، تنظیم صورت جلسه، حقوق کاربردی کسب و کار،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.