دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب فرآیند مدیریت دانش (با نگرش کاربردی)

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب فرآیند مدیریت دانش (با نگرش کاربردی)

کتاب فرآیند مدیریت دانش (با نگرش کاربردی) نوشته‌ی ملیکا ملک آرا، به بررسی ساز و کار مدیریتی که سهم عمده‌ای در توسعه‌ی شاخه‌ی مدیریت دانش و شکل‌گیری آن دارد، می‌پردازد.

وظیفه‌ی اصلی مدیریت دانش در مورد مدیریت اطلاعات به منظور بهره بردن به صورت حداکثری از دانش درون یک سازمان است تا بدین طریق از یافتن و به کار بردن جواب‌های خلاق به سؤالات کهنه و نو سودی حاصل گردد. فناوری اطلاعات و ارتباطات یکی از سه بلوک سازنده‌ی عمده‌ی مدیریت دانش را تشکیل می‌دهد. دو بلوک دیگر مردمی هستند که از این دانش استفاده می‌کنند و فرآیندهایی که به منظور ایجاد و تقویت کسب و توزیع دانش توسعه یافته‌اند.

در بخشی از کتاب فرآیند مدیریت دانش (با نگرش کاربردی) می‌خوانیم:

جوهره‌ی انقلاب فناوری اطلاعات مربوط به ذات آن نمی‌شود (یک امر درون زا نیست)؛ بلکه با تغییرات اساسی در مرزهای سنتی وظایف و فعالیت‌ها در ارتباط می‌باشد. نوآوری عبارت است از فرآیند خلق چیزهای متفاوت؛ و زمانی به وقوع می‌پیوندد که دانش و طرز تفکر موجود تبدیل به مزیتی جدید گردد، مثل فرآیندها و خدمات اصلاح شده یا جدید.

یکی از واژه‌های مرتبط با این زمینه، واژه اختراع می‌باشد که بر عرضه‌ی چیزهای کاملا جدید دلالت دارد در حالیکه نوآوری می‌تواند دربردارنده‌ی کاربردی جدید برای مواد، فرآیندها و یا ابزارهای موجود یا قدیمی باشد. یکی از اهداف ابتدایی مدیریت دانش در بخش دولتی، تحریک نوآوری و اختراع در ادارات دولتی می‌باشد.

کلمات کلیدی: مدل های مدیریت دانش pdf، مدیریت دانش، مدیریت سازمان، اهداف مدیریت دانش، مراحل مدیریت دانش، تاریخچه مدیریت دانش، انواع مدیریت دانش، نقش مدیریت دانش، اصول مدیریت pdf، انواع مدیریت pdf، وظایف مدیریت pdf، کسب و کار، اصول مدیریت، روش های مدیریتی، رفتار سازمانی، عوامل سازمانی چیست، تعریف عوامل سازمانی، ابعاد ساختاری سازمان، مبانی ساختار سازمانی، فرآیند مدیریت دانش (با نگرش کاربردی)، ملیکا ملک آرا، Melika Molkara، دانلود رایگان کتاب، دانلود رایگان کتاب pdf، دانلود کتاب با لینک مستقیم، دانلود کتاب برای موبایل،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.