دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مروری بر مسائل اجتماعی ایران

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مروری بر مسائل اجتماعی ایران

ایران کشوری است با سرمایه ­های قابل توجه فرهنگی و انسانی که چشم­ انداز روشنی را در آینده نوید می‌دهد. در این میان، برخی از مسائل که در ابعاد اجتماعی سرمایه­ های ملی را در معرض آسیب قرار داده از زمره ی موانعی محسوب می­ شود که در درجه­ ی اول نیازمند شناسایی و در درجه­ ی بعد طبقه­ بندی و اولویت­ گذاری به منظور زمینه سازی جهت تدوین سیاست­ ها و راهبردهای مطلوب در هریک از زمینه­ های مذکور است.

با توجه به وضع حاضر و بر اساس اصل 156 قانون اساسی قوه قضائیه در خصوص نظارت بر حسن اجرای قوانین و اقدام مناسب جهت پیشگیری از وقوع جرم، «مرکز مطالعات اجتماعی و جرم شناسی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه» جهت فراهم آوردن بستر علمی لازم برای مدیریت و کاهش آسیب­ ها و مسائل اجتماعی کشور، کتاب پیش رو را در خصوص شناسایی و طبقه­ بندی آسیب­ های اجتماعی تهیه و تدوین نموده است.

کلمات کلیدی: وضعیت اجتماعی ایران، مسائل اجتماعی ایران، فرهنگ ایرانی، حقوق در ایران، قانون اساسی ایران، دانلود کتاب حقوق، جرم شناسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.