دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش مایکروسافت ورد 2019

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش مایکروسافت ورد 2019

کتاب آموزش مایکروسافت ورد 2019 به قلم فردوس رسولی به سلسله کتاب قبلی (آموزش مایکروسافت ورد 2016) تالیف گردیده و نسخه جدید برنامه Word را مورد بحث و آموزش قرار می‌دهد.

مایکروسافت ورد (Microsoft Office 2019) به عنوان یکی از برنامه‌های که برای نوشتن و طراحی کتب، مجلات، اخبار استفاده می‌شود مورد توجه خاص کاربران نرم‌افزارهای مایکروسافت آفیس قرار گرفته و برای ایجاد نمودن کتاب و امثال اسناد‌های مکتوب دیجیتالی امکانات بسیار خوبی را فراهم می‌کند. البته این امکانات در نسخه جدید برنامه ورد بیشتر گردیده که تجربه منحصر به فرد را برای کاربر ایجاد می‌نماید.

مطالب این کتاب با ویژگی آموزش گام‌به‌گام، مصور و بیانی بدور از پیچیدگی و ابهام برای دانش‌آموزان و سایر علاقمندان عزیز تالیف شده است. در ضمن تعاریف مطرح شده در این کتاب به صورت ساده و کلی بیان شده و از بیان تعاریف دانشگاهی به دلیل دشوار شدن درک تعاریف خودداری شده است.

کلمات کلیدی: آموزش ورد 2019 به زبان فارسی، دانلود آموزش فارسی WORD 2019، آموزش فارسی office 2019 pdf، مایکروسافت ورد 2019 به فارسی، Microsoft Word 2019 Farsi، آموزش فارسی ورد 2019، راهنمای حرفه ای ورد 2019، Help Word 2019 Farsi، آموزش نرم افزار WORD، آموزش حرفه ای، آموزش حرفه ای microsoft office word 2019، آموزش آفیس 2019 pdf، آموزش ورد 2019 pdf، دانلود کتاب آموزش ورد 2019 فارسی، آموزش تصویری ورد 2019، مایکروسافت ورد 2019،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.