دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی یک گل‌سرخ برای امیلی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی یک گل‌سرخ برای امیلی

کتاب صوتی یک گل‌سرخ برای امیلی اثر ویلیام فاکنر درباره‌ی میس امیلی گریرسن تنها بازمانده‌ی خانواده‌ی اشراف‌زاده و ثروتمند گریسن است که بر اثر حادثه‌ای می‌میرد در حالی که هیچ وارثی ندارد و...

ویلیام کاتبرت فاکنر (William Faulkner) رمان‌نویس آمریکایی و برنده‌ی جایزه نوبل ادبیات بود. فاکنر در سبک‌های گوناگون شامل رمان، داستان کوتاه، نمایشنامه، شعر و مقاله صاحب اثر است. شهرت او عمدتاً به خاطر رمان‌ها و داستان‌های کوتاهش است که بسیاری از آن‌ها در شهر خیالی یوکناپاتافا اتفاق می‌افتد که فاکنر آن را براساس ناحیه لافایت، که بیشتر زندگی خود را در آن جا سپری کرده بود، و ناحیه هالی اسپرینگز/مارشال آفریده‌است.

در قسمتی از کتاب صوتی یک گل‌سرخ برای امیلی می‌شنویم:

وقتی که میس امیلی گریرسن مرد، همه اهل شهرِ ما به تشییع جنازه‌اش رفتند. مردها از روی تاثر احترام‌آمیزی که گویی از فروریختن یک بنای یادبود قدیم در خود حس می‌کردند، و زن‌ها بیشتر از روی کنجکاوی برای تماشای داخل خانه‌ی او که جز یک نوکر پیر که معجونی از آشپز و باغبان بود دست‌کم از ده سال به این طرف کسی آن‌جا را ندیده بود.
این خانه، خانه‌ی چهارگوش بزرگی بود که زمانی سفید بود، و با آلاچیق‌ها و منارها و بالکون‌هایی که مثل طومار پیچیده بود به سبک سنگین قرن هفدهم تزیین شده بود، و در خیابانی که یک وقت گل سرسبد شهر بود قرار داشت.

کلمات کلیدی: کتاب صوتی یک گل‌سرخ برای امیلی، داستان کوتاه یک گل‌سرخ برای امیلی، کتاب گویا یک گل‌سرخ برای امیلی، William Faulkner، دانلود کتاب صوتی یک گل‌سرخ برای امیلی، داستان کوتاه صوتی یک گل‌سرخ برای امیلی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.