دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان فندق

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان فندق

کتاب رمان فندق نوشته‌ی لیلا جهانگیری، داستانی پر از هیجانات عاشقانه در کنار شیطنت‌های دختری زیبا اما بازیگوش و پستی و بلندی‌های یک سرگذشت به همراه غم‌ها و شادی‌هایش است.

سرگذشت دختری بنام سوزان را روایت می‌کند که پدر و مادرش را در زلزله‌ی ویرانگر بم از دست داده است و در ده سالگی توسط عموی بزرگش که در فرانسه زندگی می‌کند به امانت نزد خانواده‌ای از اقوام دور مادری در مازندان سپرده می‌شود. این خانواده‌ی کوچک که تنها دارای یک پسر هستند، به سوزان عشق می‌ورزند و او را مانند دختر خود می‌دانند اما چند سال بعد اتفاقاتی می‌افتد.

در بخشی از کتاب رمان فندق می‌خوانیم:

اطراف و برای دیدن چهره‌های ایرانی دید می‌زدم. آخه می‌دونید, آدم توی غربت ممکنه از دیدن شاطر محله هم ذوق مرگ بشه... محیط دنج و باکلاسی بود و از همه مهم‌تر بوی عطر فوق‌العاده غذاهای ایرانی بود که به مشامم خورده بود و اشتهام و بدجوری تحریک می‌کرد... همه جور آدم اونجا بود. مخصوصاً که تعداد خارجیا کم نبود و با اینکه تعداد نفراتی که مشغول تناول بهترین غذاهای ایرانی بودن به قول ماریا زردنبو بودن اما حس می‌کردم اون رستوان یه تیکه از ایرانه که با اجی مجی کردن آرش, جادوگر قرن اونجا ظاهر شده...

بالاخره به میزی که از قبل رزرو کرده بود رسیدیم و نشستیم... میز ما نزدیک‌ترین میز به سکوی گرد و وسیعی بود که عده‌ای جوان هنرمند یه گوشه‌اش مشغول نوازندگی بودن... محو موسیقی زنده و نورپردازی‌های جالب و زیبای اونجا بودم که گارسون که یه آقای جوان و خوشروی ایرانی بود سررسید و بعد از خوش آمد گویی منوی غذاهارو بدستمون داد... من که بدجوری هوس قرمه سبزی کرده بودم، بدون نگاه به منو, سریع همون و سفارش دادم و آرش هم به تبعیت از من قرمه سبزی سفارش داد... به سرعت برق و باد میز با مخلفات صد در صد ایرانی چیده شد. بوی خورش بدجوری هوش از سرم پرونده بود برای همین بدون توجه به سنگینی نگاه‌های عمیق آرش, شروع کردم به خوردن. اصلاً من بوی قرمه سبزی بهم می‌خوره خودمم نمی‌شناسم دیگه.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه ایرانی، رمان عاشقانه، دانلود رمان، رمان عاشقانه ایرانی، دانلود pdf رمان فندق، دانلود پی دی اف رمان فندق، دانلود رایگان رمان فندق، دانلود رمان فندق، دانلود رمان فندق، دانلود رمان فندق با لینک مستقیم، دانلود رمان فندق برای موبایل، رمان فندق، رمان فندق، دانلود رایگان رمان عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه، رمان عاشقانه، pdf رمان فندق کامل، دانلود رمان رایگان، رمان، دانلود رمان، دانلود pdf رمان، رمان ایرانی pdf، رمان pdf، دانلود رمان ایرانی، pdf عاشقانه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.