دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب حل مسائل جاوا (حل 600 برنامه - مرجع کامل)

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب حل مسائل جاوا (حل 600 برنامه - مرجع کامل)

کتاب حل مسائل جاوا (حل 600 برنامه - مرجع کامل) نوشته‌ی رمضان عباس نژادورزی و فاطمه عبدی سقاواز مناسب کسانیست که می‌خواهند زبان برنامه نویسی جاوا را به صورت کامل و با مثال‌های متعدد فراگیرند. این کتاب در کتاب سبز به صورت مختصر و معرفی قرار گرفته است.

یکی از زبان‌های برنامه نویسی که در حال حاضر بسیار استفاده می‌شود، زبان جاوا اسکریپت است. این زبان در سال 1995 میلادی توسط فردی به نام برندان ایچ (Brendan Eich) طراحی و پیاده‌سازی شده‌است. ساختار کلی جاوا اسکریپت شباهت بسیار زیادی به سی پلاس پلاس و جاوا دارد اما این شباهت بیشتر به این دلیل بوده‌ که یادگیری این زبان برای افرادی که در گذشته از آن دو زبان استفاده می‌کردند، آسان‌تر است. کاربرد اصلی جاوا اسکریپت در طراحی و پیاده‌سازی سایت‌ها و صفحات HTML است.

جاوا توسط شرکت سان میکرو سیستم، به‌عنوان یک زبان شی‌ءگرا توسعه داده‌ شده است. معماری بی‌طرف و امنیت زبان برنامه‌نویسی جاوا باعث شده این زبان به محبوبیت برسد. معماری بی­‌طرف، یعنی این‌‌که می­‌توانید با جاوا برنامه‌هایی بنویسید که بر روی تمام سیستم‌ عامل‌ها به خوبی کار کند. به همین دلیل در برخی از دانشگاه‌­های ایران در برنامه‌سازی پیشرفته جاوا تدریس می‌­شود. یکی از راه‌­های آموزش زبان­‌های برنامه‌ نویسی، آموزش مفاهیم برنامه به همراه مثال‌­های متعدد است.

کتاب حل المسائل جاوا شامل 6 فصل به شرح زیر است:

- فصل اول، شامل 75 برنامه است که مفاهیمی از قبیل آشنایی با جاوا، عملگرها و دستورات ورودی و خروجی را آموزش می‌دهد.

- فصل دوم، شامل 235 برنامه است که مفاهیمی از قبیل ساختارهای تصمیم (if، switch) و ساختارهای تکرار (for، do while، while، break و continue) را آموزش می‌دهد.

- فصل سوم، شامل 107 برنامه است که متدهای کتابخانه‌ای و طرز کار آن‌ها و تعریف متدها و فراخوانی آن‌ها را آموزش می‌دهد.

- فصل چهارم، شامل 135 برنامه است که مفاهیم از قبیل آرایه یک‌بعدی، دوبعدی و رشته را آموزش می‌دهد.

- فصل پنجم، شامل 30 برنامه است که مفاهیمی از قبیل کلاس‌ها، شی‌ءگرایی، وراثت، چندریختی و پیاده‌سازی مجدد و عملگرها را آموزش می‌دهد.

- فصل ششم، شامل 40 برنامه است که ورودی و خروجی فایل‌های متنی و باینری را آموزش می‌دهد.

کلمات کلیدی: جاوا، آموزش جاوا، دانلود کتاب برنامه نویسی جاوا، ساخت اپلیکیشن جاوا، java، زبان جاوا، برنامه نویسی، آموزش برنامه نویسی، کتاب آموزش جاوا، آموزش جاوا برای اندروید، آموزش جاوا برای اندروید pdf، آموزش تصویری برنامه نویسی جاوا، کتاب آموزش برنامه نویسی جاوا، آموزش جاوا pdf، آموزش جاوا به زبان ساده، آموزش جاوا مرجع کامل، خرید کتاب آموزش جاوا، کتاب مرجع کامل جاوا،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.