دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آسترولوژی ودیک رائو

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آسترولوژی ودیک رائو

کتاب آسترولوژی ودیک رائو نوشته‌ی شعیب بهروزی، مرجان مانوسی‌فر، سیده فاطمه موسوی و فروزان زارعی، آموزش مقدماتی آسترولوژی ودیک است. آسترولوژی مکتب‌های مختلفی دارد و یکی از کهن‌ترین و معتبرترین آن‌ها را می‌توان مکتب هند که به ودیک یا جیوتیش معروف است، نام برد.

امروزه بسیاری از افراد در صدد کسب شناخت بهتر از ویژگی‌ها و خصوصیات خود هستند یکی از مسیر‌های خودشناسی، آشنایی با آسترولوژی است. این کتاب شامل ترجمه 15 فصل از بخش اول کتاب نسخه اصلی است و همچنین فایل پیوست آموزش ترسیم چارت تولد را نیز در خود دارد. امید است که دریچه‌ای رو به آسمان برای دوستداران این علم باشد.

در بخشی از کتاب آسترولوژی ودیک رائو می‌خوانیم:

هنگام تولد شخص سیاراتی مثل ماه و خورشید و سایر سیارات در منظومه شمسی در وضعیت خاصی قرار دارند این علم در واقع به تفسیر تاثیر این قرار گیری بر ویژگی‌های شخص می‌پردازد. حتما شما هم شنیده اید که برخی از افراد به تفسیر طالع افراد بر اساس ماه تولد می‌پردازند خب ما همه می‌دانیم چنین چیزی نمی‌تواند صدق کند چرا که وگرنه 12 مدل انسان بیشتر نداشتیم. گروهی دیگر بر اساس روز و یا حتی ساعت تولد شروع به طالع بینی می‌کنند این افراد همچون ویژگی محل تولد را در نظر نگرفتن بازهم نمی‌توانند موفق باشند اما گروه سومی وجود دارد که براساس زمان تولد، به صورت دقیق یعنی حتی دقیقه هم مهم است و همچنین بر اساس تاریخ تولد و بر اساس محل تولد شروع به ترسیم چارتی می‌کنند که به چارت تولد معروف است.

کلمات کلیدی: آسترولوژی، آسترولوژی چیست، آسترولوژی سالی، آسترولوژی ماه ها، آسترولوژی ازدواج، فال آسترولوژی چیست، آسترولوژی آنلاین، فال آسترولوژی رایگان، فال آسترولوژی آنلاین، چارت تولد، چارت تولد رایگان، چارت تولد چیست، علم آسترولوژی چیست، چارت تولد انلاین، معنی آسترولوژی چیست، دانش آسترولوژی چیست، چارت آسترولوژی چیست، ودیک آسترولوژی چیست،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.