دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چگونه ثروتمند شویم؟

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چگونه ثروتمند شویم؟

کتاب چگونه ثروتمند شویم؟ نوشته‌ی امیرحسین دهقانی مجموعه‌ایست از نکات مهم و با ارزش، برای دستیابی به هدف و ثروت در زندگی.

در بخشی از کتاب چگونه ثروتمند شویم می‌خوانیم:

مشکل اینجاست که اغلب افراد فکر می‌کنن زمانی می‌تونن یک ذهنیت ثروتمند رو در خودشون شکل بدن که حساب پر پولی داشته باشن، اما این هرگز کارایی نداره. بلکه عکس این موضوع حقیقت داره. تنها زمانی می‌تونی پول و ثروت رو به زندگیت جذب کنی که ذهنی ثروتمند و باورهایی ثروت‌آفرین داشته باشی و اگر این ذهنیت ثروتمند رو در خودت شکل ندی مدام می‌بینی که به اهداف مالیت نزدیک میشی اما نمی‌تونی رویاهات رو خلق کنی. فرمول خیلی راحته! باورهای ثروت‌آفرین رو در خودت شکل بده تا جذب فوری ثروت رو تجربه کنی. به همین راحتی!

برای این کار ضروریه که از 3 باور بسیار خطرناک محدود‌کننده راحت بشی. تا زمانی که این سه باور منفی جایی در ذهنت داشته باشه امکان نداره بتونی به دستاوردهای بزرگ مالی برسی. ممکنه شبانه روز کار کنی ولی چون این سه باور بهت اجازه نمی‌ده در مدار ثروت قرار بگیری، نمی‌تونی غول درونت رو صدا کنی تا هر اونچه رو که می‌خوای بهت بده... تلاش می‌کنی اما خبری از نتیجه نیست! بنابر این اولین گام رهایی از این سه باور خطرناک و محدود‌کننده است... اما این سه باور چه هستن و چه باورهایی باید جایگزین‌شون بشه؟

کلمات کلیدی: رسیدن به موفقیت، موفقیت در کسب و کار، کسب درآمد، درآمدزایی، ثروتمند شدن، راز پولدار شدن در ایران، ذهن ثروتمند، راز ثروتمند شدن، روانشناسی موفقیت، رسیدن به موفقیت، موفقیت شغلی، ثروتمند شدن، کسب ثروت، افزایش توانایی پول در آوردن، رازهای ثروتمندان، راز ثروتمند شدن، چگونه ثروتمند شویم،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.