دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان وبال

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان وبال

کتاب رمان وبال نوشته‌ی مهرداد خالدی، داستانی ترسناک با چاشنی معماست. در این رمان شما شاهد حوادث گوناگون و متنوعی خواهید بود که تا فصل آخر سرگرمتان خواهد کرد و از خواندن آن خسته نمی‌شوید.  

وبال داستانی متفاوت از رمان‌های ترسناک دیگر است که احتمالاً با خواندن آن شوکه خواهید شد و از رمز آلودی و اسرار ترسناک داستان لذت می‌برید. 

داستان این رمان درباره معلمی است که اول سال خدمتش را باید در یک شهر کوچک بگذراند. او از این مسئله خوشحال است اما خوشحالی او زیاد دوام ندارد و با ورود به مدرسه‌ی شهر و مشاهده رفتار غیر طبیعی همه، شوقش را از دست می‌دهد. چیزی که باعث پشیمانی بیشتر او از حضور در شهر و شغلش می‌شود، اتفاقات عجیب و وحشتناکی است که به وقوع می‌پیوندد.

در بخش‌های مختلف این داستان شاهد تقابل معلم با نیرو‌های ماورا الطبیعه هستیم و او با دنیایی از معما‌ها در مورد مسائل مختلف از جمله شاگرد غیر طبیعی و ترسناکش روبرو می‌شود. شاگردی که احتمالاً کلید حل معما‌های ترسناک داستان خواهد بود، معما‌هایی که در دنیای طبیعی بی‌پاسخ می‌مانند. 

مهرداد خالدی نویسنده جوان این کتاب چند سال در زمینه داستان‌های فانتزی و ترسناک فعالیت کرده و افتخارات مختلفی در زمینه‌های ملی و بین المللی بدست آورده است و این رمان یکی از آخرین آثار در زمینه ادبیات گمانه زن است. 

در بخشی از کتاب رمان وبال می‌خوانیم:

باید به سمت شرقی‌ترین نقطه گورستان بروم، سرعتم به شدت کم شده و دارم به زور از پاهایم کار می‌کشم. ترس زیاد هم بر آن‌ها اثر گذاشته، ترس از پایان بقا، ترس بسیار بزرگی است. فرق نمی‌کند چه کسی باشی.
صدایی من را متوقف می‌کند، صدای یک جیػ بلند و ترسناک، مدام تکرار می‌شود، گاهی صدای یک زن یا یک بچه و گاهی صدایی شبیه صدای یک مرد.
نفس‌هایم تندتر می‌شوند و احتمال می‌دهم تا چند دقیقه دیگر، ترس من را بکشد.

کلمات کلیدی: دانلود pdf رمان، دانلود رمان ترسناک، دانلود رمان ژانر وحشت، دانلود رمان هیجان انگیز، رمان معمایی ترسناک، دانلود رمان جدید، رمان جدید، دانلود رمان رایگان، رمان، دانلود رمان، رمان ایرانی pdf، رمان pdf، دانلود رمان ایرانی، دانلود pdf رمان وبال، دانلود پی دی اف رمان وبال، دانلود رایگان رمان وبال، دانلود رمان وبال، دانلود رمان وبال، دانلود رمان وبال با لینک مستقیم، دانلود رمان وبال برای موبایل، رمان وبال، رمان وبال، pdf رمان وبال کامل، دانلود کتاب وبال با لینک مستقیم، دانلود کتاب وبال برای موبایل،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.