دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب هری پاتر و سیرک جادوگری

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب هری پاتر و سیرک جادوگری

Harry Potter And The Magic Circus

این کتاب توسط آقایان سامان یوسفی و ارشیا قنبری نگارش شده است.

از زبان نویسنده:

همان طور که می دانید خانم رولینگ داستان های واقعی هری پاتر را در هفت کتاب نوشتند. حالا کسانی مانند ما که به داستان های هری پاتر بسیار علاقه دارند داستان هایی را با نام های مختلف می نویسند و من و دوستم ارشیا قنبری هم مانند بسیاری دیگر یک کتاب 131 صفحه ای را نویشته ایم و امیدواریم که خوشتان بیاید.

از متن کتاب:

استیو لئونارد دانش آموزی معمولی است که با دو نفر از بهترین دوستانش در مدرسه ای در شهر لندن زندگی می کند. او زندگی معمولی و خوبی دارد ولی همه چیز تغییر می کند، با رفتن استیو به سیرک جادوگری . . . .

کلمات کلیدی: داستان، رمان، داستان ایرانی، رمان جالب، هری پاتر، دانبود کتاب های هری پاتر، Harry Potter And The Magic Circus، دوستداران هری پاتر، سیرک جادوگری،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.