دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش رایگان تولید محتوا برای سایت و کسب درآمد از تولید محتوا

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش رایگان تولید محتوا برای سایت و کسب درآمد از تولید محتوا

کتاب آموزش رایگان تولید محتوا برای سایت و کسب درآمد از تولید محتوا تألیف حمید دلستان، به بررسی یکی از ابزارهای کاربردی تجارت الکترونیک می‌پردازد.

امروزه اگر بخواهید کسب و کار شما معروف شود یا همه آن را بشناسند باید محتوا تولید کنید. توجه داشته باشید که در حال حاضر مردم دیگر حوصله‌ی دیدن تبلیغ را ندارند. برای اینکه شما مراحل موفقیت را طی کنید باید تولید محتوا کنید چون مردم دنبال محتوای جذاب و ارزشمند هستند. پس شما باید محتوای ارزشمند، جذاب و واقعی تولید کنید تا بتوانید مخاطبان زیادی را جذب نمایید.

در بخشی از کتاب آموزش رایگان تولید محتوا برای سایت و کسب درآمد از تولید محتوا می‌خوانیم:

زمانی که شما تصمیم می‌گیرید درباره یک کلمه کلیدی خاص یا یک موضوع مشخص در کسب و کار و تخصص خودتان بنویسید شاید در چند ساعت اول که این ایده به ذهن‌تان رسیده کاملاً ناامید شوید که به جز چند جمله، دیگر چیزی به ذهن‌تان نمی‌رسد.

اما کار یک تولیدکننده محتوا ناامید شدن و دست کشیدن از نوشتن نیست. این روزها همه ما تولید کننده‌های محتوا و نویسنده‌ها یک دستیار همیشه در صحنه داریم به نام «گوگل» که می‌توانیم هر جایی که حس کردیم نیاز به کمکش داریم به سراغش برویم و ایده اول‌مان را که در حد چند خط بود به چند هزار کلمه برسانیم.

کلمات کلیدی: آموزش تولید محتوای سایت، نحوه تولید محتوا برای سایت، انواع محتوا، آموزش تولید محتوا، تولید محتوای دیجیتال pdf، دانلود رایگان آموزش تولید محتوای الکترونیکی، دانلود آموزش تولید محتوا، آموزش تولید محتوا رایگان، تولید محتوای دیجیتال، digital content، تولید محتوای دیجیتال چیست، تولید محتوا چیست، چگونه تولید محتوا کنیم، روش های تولید محتوا،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.