دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چگونه محتوای با کیفیت برای سایتمان بنویسیم؟

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چگونه محتوای با کیفیت برای سایتمان بنویسیم؟

محمدرضا احمدآبادی در کتاب چگونه محتوای با کیفیت برای سایتمان بنویسیم؟ قواعدی را برای نوشتن یک مقاله و محتوای متنی خوب و با کیفیت بیان می‌کند.

این اصول و قواعد را شما به عنوان یک چک لیست قبل از انتشار محتوا در کنارتان دارید و تا زمانی که تمام این موارد مورد تأیید قرار نگیرند، محتوا یا مقاله‌ای را منتشر نخواهید کرد. شما هم بر اساس علایق و موضوع هدف سایتتان می‌توانید از این چک لیست استفاده کنید و یک حد استاندارد برای خود در نظر بگیرید.

 اصول و قواعد و نوشتن مقاله و محتوای متنی از سه دسته قانون کلی تشکیل می‌شود که با مطالعه این کتاب می‌توانید با تمام جزئیات و ریزه کاری‌های این قوانین آشنا شوید.

نوشتن محتوای متنی یکی از امور مهم و پر اهمیت عرصه تولید محتوا محسوب می‌شود. امروزه رایج‌ترین نوع تولید محتوا متنی، نوشتن مقاله یا پست‌های متنی سایت است. اگر می‌خواهید یک مقاله یا یک پست متنی برای انتشار در وب سایت بنویسید باید اصول و قواعد این کار را بدانید. اگر بخواهید به سادگی از کنار این موضوع مهم بگذرید به جرات می‌توان گفت که به آینده‌ی خودتان ضربه‌ی جبران‌ناپذیری وارد خواهید کرد.

کلمات کلیدی: انواع محتوا، آموزش تولید محتوا، تولید محتوای دیجیتال pdf، دانلود رایگان آموزش تولید محتوای الکترونیکی، دانلود آموزش تولید محتوا، آموزش تولید محتوا رایگان، digital content، تولید محتوای دیجیتال، تولید محتوای دیجیتال چیست، تولید محتوا چیست، چگونه تولید محتوا کنیم، روش های تولید محتوا، آموزش تولید محتوای سایت، نحوه تولید محتوا برای سایت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.