دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب گام‌های طلایی احترام

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب گام‌های طلایی احترام

کتاب گام‌های طلایی احترام نوشته‌ی مهدی داودزاده، دربردارنده‌ی نکاتی است که رعایت آن‌ها باعث محترم شدن افراد و در نتیجه جامعه می‌شود.

نویسنده یازده گام طلایی احترام را در این کتاب توضیح داده و از مزایای آن‌ها گفته است. با مطالعه‌ی این کتاب می‌توانید مزایای احترام را درک کنید و به خودتان و دیگران احترام بگذارید و زندگی‌تان را بهتر کنید. با احترام گذاشتن می‌توانیم با فرهنگ‌تر باشیم و جامعه‌ی موفق‌تری را بسازیم. احترام شما را متمایز می‌کند. 

یازده گام طلایی ذکر شده در این کتاب عبارتند از:

احترام به خود
احترام به قانون
احترام سلایق
احترام به حقایق
احترام  به انتخاب‌ها
احترام به نژاد
حد و اندازه احترام
احترام به شغل و رشته‌ی تحصیلی
احترام به عقاید
احترام به حریم خصوصی
احترام به اعتماد و اطمینان

کلمات کلیدی: احترام متقابل، احترام گذاشتن، احترام چیست، انواع احترام، تعریف احترام، احترام به دیگران، معنی احترام، احترام یعنی چه، معنی احترام گذاشتن، چگونه به دیگران احترام بگذاریم، چگونه به خودم احترام بگذارم،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.