دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب 30 خصوصیتی که برای موفقیت در هر تجارت آنلاینی باید داشته باشید

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب 30 خصوصیتی که برای موفقیت در هر تجارت آنلاینی باید داشته باشید

کتاب 30 خصوصیتی که برای موفقیت در هر تجارت آنلاینی باید داشته باشید نوشته‌ی مهران منصوری فر، 10 خصوصیت، 10 عادت و 10 رمز مهم (در مجموع 30 نکته) که کلیدهای موفقیت شما در هر در یک کسب و‌ کار اینترنتی می‌شوند را به صورت خلاصه‌وار شرح می‌دهد. این نکات برای فعالیت‌های تجاری در زمینه‌های مختلف به کار می‌آیند.

در بخشی از کتاب 30 خصوصیتی که برای موفقیت در هر تجارت آنلاینی باید داشته باشید می‌خوانیم:

شکی در این نیست که هر فرد موفقی عادت‌ها و ویژگی‌های خاصی دارد. این عادات و خصوصیت‌ها با تمرین و تکرار و البته علم کافی و الگوبرداری‌های مناسب برای هر کسی دست یافتنی خواهد بود. مهم‌ترین بخش این قضیه تمرکز کردن می‌باشد. 80% افراد موفق به جای اینکه روی مسائل مختلف وقت بگذارند، فقط بر روی رسیدن به یک هدف تمرکز می‌کنند. این اصلی‌ترین رمز موفقیت است.

همچنین خوشبین بودن و ایجاد یک طرز فکر مثبت در ذهن نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. باور داشتن به خود و حفظ روحیه مثبت یکی از کلیدی‌ترین رمزهای موفقیت می‌باشد. متعهد بودن به هدف و جرأت به خرج دادن و انجام اقدامات لازم از دیگر خصوصیت‌های مهمی هستند که شما باید به منظور کسب موفقیت آن‌ها را در خودتان پرورش و گسترش دهید. چیزی که شما را به خوبی در این مبحث کمک می‌کند، اضافه کردن عادات خوب و حذف عادات بد می‌باشد.

کلمات کلیدی: موفقیت شغلی، عوامل موفقیت در کسب و کار، مدیریت کسب و کار، زندگی و کسب و کار موفق برای همه، موفقیت در کار، موفقیت در زندگی شخصی و کاری، دانلود کتاب موفقیت شغلی، موفقیت در کسب و کار، رسیدن به موفقیت، کسب و کار موفق، کسب درآمد، اصول کسب و کار، بازاریابی اینترنتی، بازاریابی دیجیتالی، استراتژی بازاریابی، استراتژی بازاریابی دیجیتالی، تجارت الکترونیک چیست pdf، تجارت الکترونیک چیست pdf، دانلود رایگان کتاب دیجیتال مارکتینگ،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.