دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مجازی سازی دسکتاپ با استفاده از Horizon View 7

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مجازی سازی دسکتاپ با استفاده از Horizon View 7

دامنه کاربردی کتاب مجازی سازی دسکتاپ با استفاده از Horizon View 7 اثر پیتر ون اون و بری کومبس مربوط است به تمام سازمان‌ها، شرکت‌ها، دانشگاه‌ها، بانک‌ها، مراکز دولتی و غیردولتی و... که هزینه‌های خرید و نگهداری کامپیوترهای کاربران آن‌ها سر به فلک کشیده و در نظر دارند این هزینه‌ها را به شکل غیرقابل باوری کاهش و سطوح امنیتی خود را بالا ببرند.

هم‌چنین زمان برای آن‌ها بسیار مهم بوده و سرعت‌العمل از فاکتورهای غیرقابل انکار سازمان است. افرادی که از این کتاب بهره‌مند خواهند شد عبارت‌اند از: علاقه مندان به دنیای مجازی سازی، ادمین‌های شبکه‌های بزرگ، دانشجویانی که در زمینه شبکه‌های کامپیوتری مشغول به تحصیل می‌باشند و تمام دوستداران دنیای تکنولوژی و ارتباطات می‌توانند از مطالب این کتاب استفاده نمایند.

قبل از مطالعه این کتاب نیازمند آن هستید تا آشنایی اولیه ای با VMware داشته و اصطلاحات رایج دنیای مجازی سازی را بدانید. هم‌چنین علم راهبری vCenter را داشته باشید. با سرورهای ویندوزی کار کرده و توان راه اندازی سرویس‌های DHCP و DNS و RDS را داشته و مفاهیم شبکه و سیستم عامل‌های کلاینتی برای شما تعریف شده باشد. با تمام این اوصاف سعی بر آن بوده تا در تمام فصول کتاب مفاهیم به صورت ساده و از پایه بیان شود تا اصل ساده نویسی مطالب رعایت گردد.

رشته‌های کامپیوتر گرایش شبکه های کامپیوتری و ارتباطات می‌توانند از این کتاب حداکثر استفاده را ببرند.

مباحث بیان شده در این کتاب مناسب برای رشته‌های کامپیوتر گرایش شبکه می‌باشد و می‌توانند از این کتاب در جهت آشنایی با اصول پیاده سازی، فازبندی پروژه و راه اندازی و اجرای دسکتاپ مجازی استفاده نمایند.

امنیت داده‌ها، کاهش هزینه‌های سازمانی، مدیریت آسان، قابلیت جابجایی، استفاده بهینه از منابع، گریز از محدودیت های زمانی و مکانی، ساده سازی در اتصالات شعبات و دفاتر، افزایش بهره وری سازمانی و...

آنچه در این کتاب می‌خوانید:

تاریخچه‌ای از دسکتاپ‌های مجازی، تولد و بلوغ Horizon View توسط شرکت VMware، انواع نسخه‌های موجود Horizon View، تعریف اصطلاحات رایج و مورد استفاده در کتاب، مروری بر معماری Horizon View، تعریف انواع کامپوننت‌ها انواع دسکتاپ‌های مورد استفاده، تعریفی از لینک کلون و چگونگی کارکرد آن در دنیای دسکتاپ‌های مجازی، استفاده از بالانسینگ در کامپزرها، آشنایی با ThinAPP و نحوه پیاده سازی آنتی ویروس در دسکتاپ‌های مجازی، تعریف پروتکل‌های PCoIP و Blast، آشنایی با vSGA وvDGA ، آشنایی با برنامه های ارتباط یکپارچه در محیط دسکتاپ مجازی، طراحی و پیاده سازی دسکتاپ‌ها در محیط مجازی، تعریف فاکتورهای موفقیت در پروژه، آشنایی با بلاک پادها، نیازمندی‌های سمت سرور جهت پیاده سازی، فاز بندی پروژه راه اندازی و اجرا، آشنایی با لود بالانسینگ، نصب و راه اندازی و تنظیم تمام کامپوننت‌های مربوط به horizon view، ساخت دسکتاپ pool ها، آشنایی با تین کلاینت‌ها و زیرو کلاینت‌ها، مانیتورینگ دسکتاپ‌ها و زیرساخت مجازی، آپگرید کامپونت‌های view و عیب‌یابی بستر دسکتاپ‌های مجازی و ...

کلمات کلیدی: مجازی سازی دسکتاپ با vmware، مجازی سازی با Horizon View، آموزش راه اندازی سرور مجازی، راه اندازی سرور مجازی، آموزش مجازی سازی، Peter von Oven، Barry Coombs، مجازی سازی دسکتاپ با Horizon View، آموزش مجازی سازی دسکتاپ،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.