دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رسانه خاموش

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رسانه خاموش

کتاب رسانه خاموش نوشته‌ی رضا کاوند و فرشاد گودرزی، بازی‌های رایانه‌ای را به عنوان رسانه‌ای نوظهور مورد بررسی قرار داده و سعی داشته تا مناسبت‌های میان این بازی‌ها را با حوزه‌های فرهنگی و سیاسی و به طور کلی در ارتباط با قدرت نرم مشخص کند.

 فصل اول این کتاب به روند شکل گیری ارتباط بین بازی‌های رایانه‌ای و موضوع مهم اسلام هراسی و قدرت نرم پرداخته و اهداف نگارش این کتاب را مشخص کرده است، در فصل دوم مبانی و مفاهیم مربوط به بازی‌های رایانه‌ای و اسلام هراسی مورد بررسی قرار گرفته و در پایان فصل با ارائه مدل نظری، سعی در ارائه تصویری مبسوط و کامل از بازی‌های رایانه‌ای و تأثیر آن بر پدیده اسلام هراسی داشته است. فصل سوم کتاب روش نشانه شناسی را به عنوان راهکاری در مواجهه با بازی‌های رایانه‌ای و تحلیل آن ارائه کرده است و به معرفی مصادیقی برجسته از بازی‌های رایانه‌ای در حوزه قدرت نرم پرداخته است و در فصل چهارم هر کدام از این نمونه‌ها مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته تا مخاطب را با ساز کارهای شکل گیری اسلام هراسی در بازی‌های رایانه‌ای بیشتر آشنا کند. در نهایت فصل پنجم این اثر به یک جمع بندی کلی در مورد بازی‌های مورد تحلیل پرداخته و با ارائه پیشنهادات و راهکارهایی سعی در ارائه راه حل‌هایی برای مقابله با تهدیدات احتمالی این بازی‌ها برای مخاطبان پرداخته است.

در بخشی از کتاب رسانه خاموش می‌خوانیم:

یکی از موضوعات اساسی که در بازی‌های رایانه‌ای تولید شده از جانب غرب مورد توجه بوده است موضوع اسلام و اسلام هراسی بوده است. این رویکرد فکری و ایدئولوژیکی غرب از سال 1995 به بعد در طیف وسیعی از بازی‌های رایانه‌ای تولید شده از جانب کمپانی‌های بازی‌های رایانه‌ای در محتوای بازی‌های رایانه‌ای به اجرا در آمده است و غرب از این بازی ها برای تضعیف گفتمان اسلامی و حملات همه جانبه به اسلام و کشور‌های اسلامی استفاده کرده است. در این راستا توجه به بحث بازی‌های رایانه‌ای به عنوان رسانه‌ای پر طرفداری کالاهای فرهنگی پر تقاضا، جایگاه آن‌ها در حوزه قدرت نرم و ابزاری شدن آن‌ها در دست امپراطوری غرب برای ایجاد مواضع ضد اسلامی را بسیار مهم کرده است.

کلمات کلیدی: نقش بازی های رایانه ای در جنگ نرم، نقش بازی های رایانه ای در تهاجم فرهنگی، دانلود رایگان کتاب رسانه خاموش، بازی های رسانه ای، معایب بازی های رسانه ای، جنگ نرم و تهاجم فرهنگی، رسانه خاموش چیست، جنگ نرم بازی های کامپیوتری، بازی های رایانه ای و اهداف دشمن، جنگ نرم توسط بازی های رایانه ای، دانلود pdf کتاب رسانه خاموش، کتاب رسانه خاموش pdf، دانلود کتاب رسانه خاموش رایگان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.