دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بازاریابی در توییتر؛ چگونه با استفاده از توییتر برای کسب و‌ کارمان بازاریابی کنیم؟

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بازاریابی در توییتر؛ چگونه با استفاده از توییتر برای کسب و‌ کارمان بازاریابی کنیم؟

مهران منصوری فر در دانلود کتاب بازاریابی در توییتر؛ چگونه با استفاده از توییتر برای کسب و‌ کارمان بازاریابی کنیم؟ به بررسی یکی از مؤثرترین گزینه‌ها برای بهره‌برداری از قدرت شبکه‌های اجتماعی در راستای بازاریابی می‌پردازد.

در این کتاب روش تدوین استراتژی بازاریابی توییتری و نکاتی شرح داده می‌شود که به کمک آن‌ها می‌توانید موفقیت بیشتری را در این شبکه اجتماعی پرتکاپو و محبوب کسب کنید.

آیا در برنامه‌ها و استراتژی‌های بازاریابی خود جایی برای بازاریابی در توییتر در نظر گرفته‌اید؛ یا اینکه بی‌توجه به قابلیت‌ها و قدرت این شبکه اجتماعی، از بهره‌برداری از آن در راستای پیشرفت کسب‌وکار خود غافل مانده‌اید؟ اگر تاکنون برنامه مدونی برای استفاده از توییتر در بازاریابی نداشته‌اید یا اینکه به دنبال تقویت بازاریابی خود در این شبکه اجتماعی محبوب هستید، مطالعه این کتاب برای شما راهگشا خواهد بود.

در بخشی از کتاب بازاریابی در توییتر؛ چگونه با استفاده از توییتر برای کسب و‌ کارمان بازاریابی کنیم؟ می‌خوانیم:

توییتر چیست؟
توییتر یک سیستم ارسال پیام کوتاه است که امکان فرستادن پیام (توییت) تا 280 کاراکتر (140 کاراکتر تا 7 نوامبر سال 2017) را فراهم می‌کند.

هر توییت می‌تواند حاوی یک لینک (به یک پست وبلاگی، فایل PDF یا هر چیز دیگری) و یک عکس یا ویدئو باشد. از آنجایی که می‌توان از طریق هر تصویر، مفاهیم متعددی را به مخاطب انتقال داد، بنابراین محدودیت 140 کاراکتری برای بازاریابی در توییتر آن‌قدرها هم دست و پاگیر نخواهد بود.

کاربران توییتر می‌توانند شما را فالو (Subscribe) یا دنبال کنند و شما نیز می‌توانید دیگران را دنبال کنید. این دنبال کردن، امکان مشاهده، پاسخ و به اشتراک گذاری توییت‌ها با دنبال‌کنندگانتان (ریتوییت) را فراهم می‌آورد.

کلمات کلیدی: بازاریابی با توییتر، آموزش توییتر، درباره توییتر، ترفندهای توییتر، کاربرد توییتر، بازاریابی دیجیتال pdf، کتاب بازاریابی دیجیتال، دانلود رایگان کتاب دیجیتال مارکتینگ، معرفی کتاب دیجیتال مارکتینگ، کتاب دیجیتال مارکتینگ، کتاب در مورد دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی اینترنتی، دیجیتال مارکتینگ pdf، دیجیتال مارکتینگ چیست pdf، آموزش دیجیتال مارکتینگ pdf، کتاب دیجیتال مارکتینگ pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.