دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب همکاری در فروش چیست؛ حقایقی درباره درآمدزایی قطعی از آن

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب همکاری در فروش چیست؛ حقایقی درباره درآمدزایی قطعی از آن

کتاب همکاری در فروش چیست؛ حقایقی درباره درآمدزایی قطعی از آن نوشته‌ی مهران منصوری فر، شما را با یکی از شیوه‌های جدید بازاریابی در دنیا و مزیت‌‌های آن آشنا می‌کند.

سیستم همکاری در فروش یک تاکتیک مشهور برای فروش محصولات و ایجاد درآمد شناخته شده است، که برای هر دو طرف یعنی تولیدکننده‌ی محصول و بازاریاب سود به همراه دارد و با پیدایش آن، استفاده از تاکتیک‌های بازاریابی سنتی به حداقل رسیده است.

در بخشی از کتاب همکاری در فروش چیست؛ حقایقی درباره درآمدزایی قطعی از آن می‌خوانیم:

جالب است بدانید 81% از برندها و 84% از ناشران از طریق همین سیستم بازاریابی، قدرت نفوذشان را افزایش داده‌اند که این آمار همراه با گسترش این سیستم هر ساله در امریکا رو به افزایش است. خبرها حاکی از افزایش 10% درصدی درآمد حاصل از این سیستم فروش به گوش می‌رسد که این مقدار تا سال 2020 به 6/8 میلیارد دلار در آمریکا خواهد رسید. 

در سال 2018 میزان هزینه صرف شده برای بازاریابی محتوا 62% از کل هزینه‌های بازاریابی سنتی بوده، در حالی که عملکرد آن سه برابر سایر روش‌ها گزارش شده است. در واقع افزایش 16% درصدی سفارشات آنلاین را می‌توان به تأثیر این نوع سیستم بازاریابی نسبت داد. 

در بهار سال 2017 شرکت آمازون ساختار سیستم همکاری در فروش خود را به کلی تغییر داد به این صورت که یک الی ده درصد از سود حاصل از فروش محصولات به تولیدکنندگان و مابقی به بازاریابان تعلق می‌گرفت. این اتفاق یک فرصتی استثنایی را برای آن‌ها رقم زد که درآمد خود را بتوانند به طرز قابل توجهی افزایش دهند.

کلمات کلیدی: سیستم همکاری در فروش بازار، همکاری در فروش محصولات، همکاری در فروش کالا، بازاریابی الکترونیکی، بازاریابی اینترنتی، بازاریابی اینترنتی چیست، تاکتیک های بازاریابی اینترنتی، تجارت اینترنتی، روش های بازاریابی، بازاریابی، تجارت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.