دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی ظلم پدر و مادرها در حق فرزندان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی ظلم پدر و مادرها در حق فرزندان

محمد علوی در کتاب صوتی ظلم پدر و مادرها در حق فرزندان با ذکر مثال، یک مورد از اشتباهاتی که از جانب والدین رخ می‌دهد را مورد بررسی قرار می‌دهد و در پایان برای رفع مشکل یک راهکار عملی ارائه می‌دهد.

همیشه والدین بهترین‌ها را برای فرزندانشان می‌خواهند، حاضرند به خاطر فرزندانشان از همه چیز خودشان بگذرند، یکی از خواسته‌های والدین برای فرزندانشان داشتن شغل و درآمد مناسب و موقعیت اجتماعی است. به عبارت صحیح‌تر والدین دوست دارند فرزندانشان صاحب بهترین شغل، بهترین درآمد و یک موقعیت اجتماعی مطلوب در جامعه باشند اما متاسفانه در این راه یک اشتباه بزرگ مرتکب می‌شوند، نکته‌ی ناراحت کننده ماجرا این است که این اشتباه ناخواسته است و واقعا خود والدین هم متوجه نیستند که این طرز فکر و اقدام آن‌ها کاملا اشتباه است.

کلمات کلیدی: انتخاب شغل مناسب، بهترین کسب و کار برای فرزندانتان، اشتباه والدین در انتخاب شغل فرزندانشان، شغل مناسب فرزندتان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.