دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب همجنس‌گرایی

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب همجنس‌گرایی

کتاب همجنس‌گرایی نوشته شروین وکیلی درباره‌ی ماهیت رفتار جنسی هم‌جنس‌خواهانه می‌باشد که در روزگار ما اهمیتی چشمگیر یافته و این تا حدودی به سیاسی شدن روزافزون این مفهوم باز می‌گردد. پرسش‌هایی کلیدی در این زمینه وجود دارند که گاه در چارچوب‌هایی نامعلوم و با روش‌شناسی‌هایی مشکوک پاسخ می‌یابند. پرسش‌هایی از این دست که همجنس‌گرایی رفتاری انتخابی، ارادی و موازی با دگر جنس‌خواهی است؟ یا آن که اختلالی زیست‌شناختی و نوعی بیماری به حساب می‌آید؟ باید آن را هم‌چون انتخابی آزاد نزد شهروندانی آزاد به رسمیت شمرد، یا مانند نوعی بیماری و اختلال به آن نگریست؟ اهمیت یافتن و برجسته شدنش در روزگار ما نتیجه‌ی پیشرفت و توسعه‌ی آزادی‌های مدنی است، و یا این که جریانی سیاسی و موجی عوامانه این رونق را پدید آورده است؟ و در نهایت این که خاستگاه ظهور این الگوی رفتاری و توزیعش در سایر جانوران و مبانی ژنتیکی، هورمونی و عصب‌شناسانه‌اش چیست.

این پرسش‌ها در این کتاب از منظر جامعه‌شناسی زیستی و با رویکردی سیستمی و میان‌رشته‌ای پاسخ می‌گیرند و طی این روند بخش بزرگی از پیش‌داوری‌های نادرست و هم‌چنین شعارهای خردستیزانه که این رفتار را احاطه کرده، واسازی و نقد می‌گردند.

کلمات کلیدی: تراجنسیتی، دوجنسیتی، جامعه‌شناسی زیستی، رفتار جنسی، دگرجنس خواهی، کتاب همجنس گرایی، دانلود کتاب همجنس‌گرایی، همجنس‌بازی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.