دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب افزایش فروش آنلاین با 20 راهکار فوق‌العاده اثربخش

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب افزایش فروش آنلاین با 20 راهکار فوق‌العاده اثربخش

کتاب افزایش فروش آنلاین با 20 راهکار فوق‌العاده اثربخش نوشته‌ی مهران منصوری فر، روش‌هایی تخصصی و عمومی جهت افزایش استراتژیک و بلند مدت فروش الکترونیک به شما ارائه می‌کند.

هدف نهایی هر فروشگاه و سرویس‌دهنده‌ی اینترنتی در حوزه‌ی بازاریابی آنلاین مسلماً فروش و سوددهی بیشتر است. برای کسب این موفقیت و افزایش فروش آنلاین چه کارهایی باید انجام داد و باید از چه کارهایی پرهیز کرد؟ این کتاب قصد دارد تا به صورت گسترده به این مسئله بپردازد.

در بخشی از کتاب افزایش فروش آنلاین با 20 راهکار فوق‌العاده اثربخش می‌خوانیم:

یکی از راه‌های ترغیب کردن کاربران و مشتریان استفاده از پیشنهادات لحظه‌ای یا پیشنهادات ویژه است که در مبحث بازاریابی اینترنتی از آن با عنوان پیشنهادات اورژانسی نیز یاد می‌شود. در این نوع پیشنهادات که می‌بایست در صفحه‌ی اصلی وب‌سایت شما و در قسمتی کاملاً واضح قابل رؤیت باشد، شما باید پیشنهادات لحظه‌ای از محصولات و یا سرویس‌های خود ارائه دهید.

برای مثال می‌توانید یکی از محصولات خود را با تخفیف به معرض دید و فروش قرار دهید. اما چیزی که باعث می‌شود کاربران به خرید آن محصول یا سرویس سوق پیدا کنند، احساس اورژانسی بودن این پیشنهاد می‌باشد. در چنین حالتی شما می‌بایست با قرار دادن یک تایمر (شمارش معکوس) و با تعیین کردن یک زمان مشخص، اعلام کنید که این تخفیف به زودی به اتمام می‌رسد تا کاربران با دیدن این اطلاعیه، بیش از پیش روی خرید آن تمرکز کنند.

روش دیگر و مشابهی که مثل همین نوع پیشنهادات خیلی از فروشگاه‌ها را با موفقیت رو به رو کرده است، فروش و ارائه محصولات و خدمات محدود می‌باشد. برای این نوع فروش‌ها، تعداد محصولات و یا سرویس‌هایی که شما ارائه می‌کنید محدود است و اگر شما این مورد را به صورت یک متن تبلیغاتی در صفحه اول قرار دهید، کاربران حس می‌کنند که ممکن است محصول مورد نظر به زودی به اتمام برسد. همین موضوع باعث می‌شود تا کاربران ترغیب شده و به صفحه‌‌ی آن محصول مراجعه کنند و قبل از اینکه موجودی آن محصول به اتمام برسد آن را خریداری کنند.

کلمات کلیدی: بازاریابی اینترنتی، بازاریابی فروش اینترنتی، تجارت الکترونیک، تعریف تجارت الکترونیک، انواع تجارت الکترونیک، مزایا و معایب تجارت الکترونیک، مقاله در مورد تجارت الکترونیک، تجارت الکترونیک pdf، تجارت الکترونیک چیست pdf، انواع تجارت الکترونیک، محدودیت های تجارت الکترونیک، Electronic commerce، مزایای تجارت الکترونیک برای جامعه، تاریخچه ی تجارت الکترونیک،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.