دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی رهایی از افکار منفی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی رهایی از افکار منفی

کتاب صوتی رهایی از افکار منفی اثر دیوید دی برنز است که تجربه‌های شخصی‌اش را بازگو می‌کند و تکنیک‌های درمانی افسردگی مانند شناخت درمانی را برای شما شرح می‌دهد.

روابط بین اشخاص اگر بد باشد، آزار دهنده خواهد بود. بیشتر شما حس مفید بودن را تا حدی براساس روابط خود با دیگران احساس می‌کنید. مجادله یا جنگیدن با شخصی که برای شما مهم است، لذت‌بخش نیست. حتی نفرت نسبت به شخصی که برای شما اهمیت ندارد نیز ممکن است باعث افسردگی شما شود و انرژی و شادی‌تان را از بین ببرد.

کلمات کلیدی: مبارزه با افسردگی، افسردگی چیست، بیماری افسردگی، شناخت درمانی افسردگی، علل و درمان افسردگی، درمان افسردگی و اضطراب، درمان افسردگی، تغییر زندگی، تغییر در خود، از بین بردن افکار منفی، کاهش علایم افسردگی، آموزش خودباوری، رسیدن به خوشبختی، رسیدن به آرامش، رسیدن به خواسته ها، مهارت های زندگی، آرامش در زندگی، داشتن زندگی شاد، تغییر رفتار، خودباوری، مثبت اندیشی، امید به زندگی، David D Burns، مبارزه با افکار منفی، افسردگی، انواع افسردگی، نشانه های افسردگی، کتاب روانشناسی افسردگی،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.