دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب دروغ صهیون

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب دروغ صهیون

کتاب دروغ صهیون به قلم حسین فیاض منش ابتدا شما را با نحوه اشغال فلسطین آشنا می‌کند و سپس با درک پروتکل‌های اندیشمندان صهیون، به تبیین اتفاقات گذشته و حال می‌پردازد.

در بخشی از کتاب دروغ صهیون می‌خوانیم:

پیشروی تانک‌های اسرائیلی به فاصله نیم ساعت پس از آغاز، در برابر آتش شدید نیروهای العاصفه (جناح نظامی فتح) متوقف شد. مقارن ظهر کماندوهای اسرائیلی توانستند از محور شمالی وارد کرامه شده و شروع به منفجر کردن منازل شهر کردند. از طرف جنوب نیز تانک‌های اسرائیلی وارد شهر شده به آن یورش بردند. چریک‌های فتح دست به رزم تن به تن زده و از پشت‌بام‌ها با اسلحه سبک و نیمه‌سنگین به مقابله‌ای نسبتا موثر با سربازان اسرائیلی پرداختند.

در ساعت 2 بعدازظهر سربازان مستأصل اسرائیلی در برابر مقاومت سرسختانه فلسطینیان شروع به عقب‌نشینی کردند. چریک‌های فلسطینی نیز صهیونیست‌ها را در حال عقب‌نشینی و فرار مورد حمله قرار دادند و تلفات سنگینی به آنان وارد کردند. نبرد کرامه 15 ساعت ادامه یافت و در پایان آن، سربازان اسرائیلی تا غرب رودخانه عقب‌نشینی کردند. بنا بر ادعای فلسطینی‌ها در این نبرد 200 نظامی اسرائیلی به قتل رسیده و 45 دستگاه تانک و نفربر آنان منهدم گردید. تعداد کشته‌های فلسطینی‌ها نیز 59 نفر اعلام شده است. اما منابع اسرائیلی تعداد تلفات خود را 21 نفر و تلفات فلسطینیان را 150 نفر اعلام کرده‌اند.

کلمات کلیدی: علت اصلی جنگ در فلسطین، جنگ اسرائیل و فلسطین بر سر چیست، اشغال فلسطین، اشغال فلسطین در چه سالی اتفاق افتاد، تاریخ فلسطین، جنگهای فلسطین، سرزمین فلسطین، فلسطین چگونه اشغال شد، در چه سالی فلسطین غصب شد،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.