دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی جوجه اردک زشت درون

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی جوجه اردک زشت درون

کتاب صوتی جوجه اردک زشت درون نوشته‌ی دبی فورد، به شما یاد می‌دهد که چگونه با نیمه‌ی تاریک خود و یا به اصطلاح ضعف‌هایتان روبرو شوید و برای از بین بردن آن چه کارهایی کنید.

به زندگى شفاف ایمان بیاورید؛ زندگى‌اى که کاملاً شفاف است و هیچ چیز در آن پنهان نیست، حتى قسمت‌هایی از وجودتان که نمى‌خواهید به آن‌ نگاه کنید. این شفافیت، کلید دستیابی به زندگى اصیل و حقیقی است و همین اصالت است که شما را به ‌سوى خود واقعی‌تان هدایت مى‌کند.

در بخشی از کتاب صوتی جوجه اردک زشت درون می‌شنویم:

ما در دنیایى جدید زندگى مى‌کنیم. حالا زمان درمان و رشد فرا رسیده است. این درمان و رشد به تسلیم شدن و رهایى از نفس و الگوهاى قدیمى نیاز دارد. همان‌طور که چارلز دوبوا مى‌گوید: «نکته‌ى مهم این است که بتوانید هر لحظه آنچه هستید را فداى آنچه مى‌توانید باشید، کنید.» تنها چیزى که ما را از کامل بودن و خودمان بودن بازمى‌دارد، ترس است. ترس‌هاى ما به ما مى‌گویند که نمى‌توانیم آرزوهاى‌مان را برآورده کنیم. ترس‌هاى ما مى‌گویند که ریسک نکنیم. ترس‌ها موجب مى‌شوند نتوانیم از گنجینه‌هاى وجودمان بهره ببریم. ترس‌هاى ما باعث مى‌شوند به‌جاى در آغوش گرفتن کل ظرفیت‌مان در میانه زندگى کنیم. ترس‌هاى ما موجب کرختى‌مان مى‌شوند.

کلمات کلیدی: خودشناسی، خودسازی، کتاب نیمه تاریک وجود، روانکاوی، تکنیک های روانکاوی، فایل صوتی جوجه اردک زشت درون، موضوع کتاب جوجه اردک زشت درون، قیمت کتاب جوجه اردک زشت درون، خود روانکاوی، سوالات روانکاوی، مراحل روانکاوی، تکنیک های روان درمانی، انواع تکنیک های رفتار درمانی، ابراز وجود، ابراز وجود در روانشناسی، جنبه های روانشناسی، مهارت ابراز وجود، آموزش ابراز وجود، خودباوری، عزت نفس، تغییر زندگی، خودسازی و خودشناسی، کتاب خودسازی، روش های خودشناسی، The Dark Side Of The Light Chasers، Debbie Ford، آموزش روانکاوی، دانلود صوتی جوجه اردک زشت درون، نقد کتاب جوجه اردک زشت درون،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.