دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب پادزهر: خوشبختی برای کسانی که تحمل مثبت اندیشی را ندارند

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب پادزهر: خوشبختی برای کسانی که تحمل مثبت اندیشی را ندارند

کتاب پادزهر: خوشبختی برای کسانی که تحمل مثبت اندیشی را ندارند نوشته‌ی الیور برکمن، به  شما راه‌حل‌هایی را پیشنهاد می‌دهد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید از اضطراب به آرامش برسید. این کتاب فوق‌العاده تعریف جدیدی از خوشبختی ارائه می‌دهد.

«انگیزه پیدا کن»، «موفق شو»، «هرگز تسلیم نشو!»... اگر با شنیدن این‌گونه جملات از زبان سخنرانان انگیزشی و نویسندگان کتاب‌های خودیاری به شما هم احساس فریب‌خوردگی دست می‌دهد، بنابراین کتاب پادزهر احتمالاً قرار است حسابی به کارتان بیاید؛ چرا که الیور برکمن در این اثر راه‌حل خوشبختی را برای کسانی ارائه می‌کند که تاب و تحمل مثبت‌اندیشی ندارند و گوششان از این حرف‌های به ظاهر مثبت پر است.

در بخشی از کتاب پادزهر می‌خوانیم:

فلاسفه‌ی رواقی با به‌کار‌گیری منطق سختگیرانه‌ی خود، شیوه‌ای ساده‌تر، پایدارتر و ‌آرامش‌بخش‌تر را برای کنارآمدن با حوادث تلخ و ناگوار پیشنهاد می‌کنند: به جای فرار از فکرِ بدترین احتمالات ممکن، بر آن‌ها تأمل کنیم و مستقیم به صورت‌شان خیره شویم. این پیشنهاد ما را به نقطه‌عطفی در مسیر منفی به شادی می‌رساند؛ تاکتیکی روان‌شناختی که به گفته‌ی ویلیام اروین «ارزشمند‌ترین ابزار در جعبه‌ابزار رواقیون است». او از آن با عنوان «تصویر‌سازی ذهنی منفی» یاد می‌کند. رواقیون با صراحت همیشگی خود از آن با عنوان «اندیشیدن به شُرور» یاد ‌می‌کنند.

کلمات کلیدی: خودسازی، کتاب فلسفی، سنکا و فلسفه رواقی، آرامش در زندگی، آرامش درون، آرامش ذهن، راهنمای موفقیتهای فردی، معنویت، اندیشه های رواقیون، نگرش مثبت، روانشناسی مثبت گرا، کتاب خوشبختی برای کسانی که نمی تواند مثبت بیندیشند، The Antidote، Oliver Burkeman،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.