دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مقاوم سازی اجزای غیر سازه‌ای در برابر زلزله

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مقاوم سازی اجزای غیر سازه‌ای در برابر زلزله

کتاب مقاوم سازی اجزای غیر سازه‌ای در برابر زلزله نوشته‌ی ایمان الیاسیان، به اجزای غیرسازه‌ای، ضعف در تیغه‌ها، دودکش، جان پناه، نمای ساختمان و تأسیسات مکانیکی در هنگام وقوع زلزله می‌پردازد.

در بخشی از کتاب مقاوم سازی اجزای غیر سازه‌ای در برابر زلزله می‌خوانیم:

دیوارهای باربر در ساختمان‌های مصالح بنایی نقش انتقال نیروهای قائم یا ثقلی را بر عهده دارند ولی در صورت ایجاد نیروهای جانبی ناشی از زلزله همین دیوارها به کمک سقف‌های صلب و کلاف‌ها باید این نیروها را در جهت افقی تحمل کنند یعنی دیوارها باید قادر باشند تا خمش و برش اضافی ناشی از ارتعاش افقی ساختمان را تحمل کند. اگر سقف‌های صلب به صورت نامناسب در دیوارها مهار شده باشد؛ عامل اصلی انتقال نیروی ناشی از زلزله از پی‌ها به ساختمان، همین دیوارهای برابر می‌باشند و چون سقف‌ها بر دیوارها تکیه دارند با تخریب دیوارها احتمال فرو ریختن کل ساختمان وجود دارد. در نتیجه اهمیت دیوارهای باربر بیش از پیش نمایان می‌شود.

کلمات کلیدی: مقاوم سازی ساختمان های بنایی، جزوه سازه های بنایی مقاوم در برابر زلزله، تخریب ساختمان در زلزله، زلزله، مقاوم سازی در برابر زلزله، مقاوم سازی ساختمان در برابر زلزله pdf، مقاوم سازی ساختمان بنایی در برابر زلزله، مقاله در مورد مقاوم سازی ساختمان، مقاوم سازی ساختمان های فرسوده، مقاوم سازی ساختمان چیست،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.