دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بهسازی و مقاوم سازی سازه‌ها

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بهسازی و مقاوم سازی سازه‌ها

کتاب بهسازی و مقاوم سازی سازه‌ها نوشته‌ی ایمان الیاسیان، حسین میسمی و بهزاد حری، به بررسی تاثیر بهسازی ساختمان‌ها در مدیریت بحران‌ها می‌پردازد.

ایران کشوری است زلزله‌خیز که با توجه به زلزله‌های مختلف اتفاق افتاده در قرن اخیر می‌توان ابراز نمود که هیچ نقطه از این سرزمین از زلزله مصون نمی‌باشد. عدم آگاهی صحیح از ابعاد مختلف بحران زلزله، خسارات متعددی در زلزله‌های اخیر را حادث شده است. زلزله‌هایی همچون بم، منجیل و ... اثبات نموده است که علاوه بر خسارت‌های آنی منازل مسکونی، شریان‌های حیاتی، مراکز مهم و به عبارت دیگر از دست رفتن ملزومات اولیه زندگی، شاهد خسارت‌های روحی، روانی پس از بحران نیز می‌باشیم.

کلمات کلیدی: سازه مقاوم، مقاوم سازی چیست، معرفی انواع سیستم های سازه ای، مقاله مقاوم سازی سازه های بتنی، مقاوم سازی چیست، مقاوم سازی ساختمان های بنایی، آموزش مقاوم سازی ساختمان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.