دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب دیدگاه مقاوم سازی در پدافند غیرعامل

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب دیدگاه مقاوم سازی در پدافند غیرعامل

کتاب دیدگاه مقاوم سازی در پدافند غیرعامل تألیف ایمان الیاسیان، به بررسی مجموعه اقداماتی می‌پردازد که بدون درگیری فیزیکی با دشمن، مقاومت سازه‌ها را آسیب نمی‌زند.

سرزمین ایران به دلیل موقعیت ممتاز استراتژیکی و برخورداری از منابع طبیعی خدادای سرشار، همواره در معرض تهدیدهای خارجی قرار داشته است. لزوم شناخت تهدیدات و نحوه مقابله با آن‌ها چون حملات تروریستی و انتهاری، بمب و موشک واز راه دورو انفجارهای سطحی بر مهندسان سازه و زلزله الزامی است.

در این کتاب به آشنایی با مجموعه اقداماتی که از آثار زیان‌های دشمن بدون استفاده از جنگ افزار و حمله به آن (پدافند غیرعامل) می‌کاهد و نحوه استحکام بخشی و مقاوم سازی سازه در برابر  امواج دینامیکی و حرارتی انفجار و به تبع آسیب‌های غیر مستقیم چون آتش سوزی پرداخته می‌شود. لذا استفاده از پناهگاه و سازه‌های ناجی در مبحث پدافند غیرعامل حائز اهمیت است.

کلمات کلیدی: بارگذاری انفجاری، شبیه سازی Mont Carlo، فشار انعکاسی، پدافند غیرعامل، مقاوم سازی، ماموریت پدافند غیر عامل، کارکردهای پدافند غیر عامل، سازه مقاوم، مقاوم سازی چیست،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.