دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب کلیدهای گشایش ثروت

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب کلیدهای گشایش ثروت

کتاب کلیدهای گشایش ثروت (در پرتو  قرآن و سنت)، با رجوع به قرآن و سنت، راه‌های زیاد شدن رزق و روزی را بیان می‌کند. از مهمترین اموری که باعث نازل شدن رزق و روزی است، طلب استغفار و توبه نمودن به سوی الله است.

چیزی که تعداد بسیاری از مسلمانان را به خود مشغول نموده است، طلب رزق و روزی است و تعداد زیادی از آن‌ها در این گمان هستند که تمسک جستن به اسلام، روزی آن‌ها را کم می‌کند. بعضی از مسلمانان فکر می‌کنند که بعضی از واجبات اسلامی را نباید انجام دهند تا زندگی مادی آسانی داشته باشند و وضع اقتصادی آنها بهتر بشود. آفرینندۀ جل جلاله دینش را فقط برای آخرت و کوشش در راه آن قرار نداده است. باید توجه داشت، الله تعالی دین خود را برای دنیا و زندگی آن و کوشش در راه آن نیز قرار داده است؛ تا به آنجا که بیشترین دعای محبوب الله تعالی کسی که او را الگویی برای بشر قرار داده است.

طلب استغفار در خلال این دو موضوع بیان می‌گردد: اول: حقیقت استغفار و توبه. دوم: بیان سند برای آن که استغفار و توبه از کلیدهای گشایش روزی هستند. در آخر دکتر فضل الهی به برادران مسلمان خودش توصیه می‌کند: به تمسک جستن به این سبب‌های رزق‌، امید داشته باشید. تمامی خیر تمسک به چیزی است که خالق جل و علا آن را در دین قرار داده است و تمامی شر رویگرداندن از آن است. ترجمه و اضافات کتاب حاضر را، پدرام اندایش انجام داده است.

کلمات کلیدی: اهل سنت، کتاب اهل سنت، رزق و روزی، روزی حلال، مذهب سنی، قرآن و سنت، رزق و روزی حلال در قرآن، کتاب های ادیان، کسب ثروت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.