دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب اینجا زمین است

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب اینجا زمین است

کتاب اینجا زمین است نوشته‌ی محمدعلی قجه، شامل 5 داستان کوتاه است؛ داستان انسان‌هایی که خواسته یا ناخواسته گرفتار اتفاقات ناگواری می‌شوند. 

اتفاقاتی که سرنوشت‌شان را دگرگون می‌کند و در این میان انتخابی باقی می‌ماند میان خوب و بد که به سوی سپیدی بروی یا به سوی سیاهی و این یعنی آنکه به خود بیندیشی یا به دیگری که در هر حال پایان راهت مرگ است و نیستی. در این میان باید پرسید که اگر ما به جای آن‌ها باشیم چه راهی را انتخاب خواهیم کرد؟

در بخشی از کتاب اینجا زمین است می‌خوانیم:

پسرک یا ویلی کوچولو با سرعت می‌دوید، در میان پس‌کوچه‌های تاریک و خیابان‌های پر رفت‌وآمد تا شاید بتواند از چنگ پلیسانی که در تعقیبش بودند بگریزد بی‌شک اگر این بار گرفتار مأموران می‌شد مجازات سختی در انتظارش بود آنچه حتی از تصورش واهمه داشت.

او بی‌مهابا میان جمعیت عابرین می‌دوید تا فرار کند و بتواند در گوشه‌ای پنهان شود. قلبش به تندی می‌تپد و قفسه سینه‌اش به شدت می‌سوخت. عضلات بدنش شدیداً درد می‌کردند ولی چاره‌ای نبود باید می‌دوید تا از زندان و شلاق نجات یابد.

او هنوز بسته‌های سفیدرنگ و نفرت‌انگیز هروئین را در دستانش داشت از فرط اضطراب وحشت دستانش کرخت شده بود و بسته‌های لعنتی به دستانش چسبیده بودند و قادر نبود که آن‌ها را بیاندازد.

لحظه‌ای کوتاه ویلی کوچولو به پشت سرش نگریست تا از نبود مأموران مطمئن شود که ناگهان به شدت به یکی از عابرین برخورد کرد و از پشت سر بر زمین سرید پای چپش پیچ خورد و درد یک‌باره وجودش را پر کرد اما بر خود مسلط شد و به هر زحمتی بود برخاست و لنگ لنگان به دویدن ادامه داد در حالی که با خود مرتباً می‌گفت باید برم نباید به چنگشون بیفتم، خدایا کمکم کن.

کلمات کلیدی: دانلود داستان کوتاه اینجا زمین است برای پی دی اف، دانلود مجموعه داستان کوتاه اینجا زمین است، مجموعه داستان کوتاه اینجا زمین است، دانلود داستان ایرانی، داستان کوتاه اینجا زمین است، دانلود داستان کوتاه اینجا زمین است، دانلود داستان کوتاه اینجا زمین است برای اندروید، دانلود داستان کوتاه اینجا زمین است برای ایفون، داستان های کوتاه، داستان کوتاه، دانلود داستان کوتاه، داستان ایرانی، pdf داستان رایگان، داستان فارسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.