دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب کارآفرینی اینترنتی چیست؛ چگونه از اینترنت پول دربیاوریم؟

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب کارآفرینی اینترنتی چیست؛ چگونه از اینترنت پول دربیاوریم؟

کتاب کارآفرینی اینترنتی چیست؛ چگونه از اینترنت پول دربیاوریم؟ نوشته‌ی مهران منصوری فر، به بررسی و آموزش شیوه‌ی جدیدی از درآمدزایی یعنی تجارت آنلاین پرداخته است.

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که به مباحث کارآفرینی اینترنتی علاقه‌مند هستید، ولی مانند سایرین نمی‌دانید باید دقیقاً از کجا و چگونه شروع کنید و یا شاید نگران هزینه‌های راه‌اندازی چنین کسب و کارهایی هستید در این مقاله اطلاعات خوبی در این زمینه در اختیارتان قرار خواهیم داد تا بتوانید در مدت زمانی کوتاه به بهترین نتیجه ممکن دست یابید. 

در بخشی از کتاب کارآفرینی اینترنتی چیست؛ چگونه از اینترنت پول دربیاوریم می‌خوانید:

از حدود بیست سال پیش که اینترنت در دسترس همه قرار گرفته است، ابعاد وسیعی از زندگی افراد را تحت تأثیر خود قرار داده که بحث کسب و کار نیز شامل این موضوع می‌شود. اینترنت هم توانسته شیوه‌های سنتی درآمدزایی را دچار تغییر و تحول کند و هم شیوه‌های جدیدی را برای کسب درآمد معرفی کند؛ در واقع کارآفرینی‌اینترنتی را به وجود آورده است.

کارآفرینی اینترنتی دارای فواید بسیاری است از جمله عدم نیاز به سرمایه‌ی زیاد برای شروع، بر پایه‌ی دانش بودن، عدم الزام به تهیه دفتر کار و... که در ادامه مزایای کلی آن را برای شما شرح می‌دهیم. ویژگی‌های مثبت بسیار زیادی که کارآفرینی اینترنتی دارد، باعث می‌گردد تا افراد بی‌بضاعت و یا حتی افرادی که از ناتوانی جسمی رنج می‌برند هم بتوانند فعالیتی خانگی برای خود دست و پا کنند و درآمد داشته باشند.

کارآفرینی اینترنتی در واقع داشتن خلاقیت برای حل مشکلات افراد با کمک گرفتن از اینترنت و قابلیت‌های آن است. البته در کنار داشتن خلاقیت، فرد کارآفرین بایستی توانایی‌های خود را همواره به روز کرده و آن‌ها را ارتقا دهد تا بتواند در شاخه‌ی کاری خود موفق باشد.

کلمات کلیدی: کسب درآمد از اینترنت، کسب و کار اینترنتی، کارآفرینی اینترنتی چیست، تجارت الکترونیک چیست pdf، تجارت الکترونیک pdf، کتاب تجارت الکترونیک، تجارت الکترونیک در ایران، کسب وکار اینترنتی چیست، کسب و کار اینترنتی در ایران، آموزش تجارت آنلاین، تجارت آنلاین چیست،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.