دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب 17 تمرین موفقیت و ثروت

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب 17 تمرین موفقیت و ثروت

کتاب 17 تمرین موفقیت و ثروت نوشته‌ی حسن احمدنژاد سقزچی، عوامل و راهکارهای دستیابی به موفقیت در زندگی شخصی و کاری را بررسی می‌نماید.

اصطلاح موفقیت از جمله اصطلاحاتی است که متأسفانه خیلی‌ها متناسب با معلومات و نگرش خود آن را تعریف کرده‌اند. یکی از دلایل عمده‌ی تعدد تعاریف موفقیت، برداشت‌های گوناگونی بوده که از این مفهوم شده است. چه بسا افرادی که به دلیل دستیابی به خواسته‌هایشان، خود را موفق و کامیاب می‌پندارند، اما این موفقیت از نظر دیگران، چندان ارزش و اعتباری ندارد. یا افرادی هستند که احساس می‌کنند، موفق شده‌اند اما در حقیقت چنین نیست.

در بخشی از کتاب 17 تمرین موفقیت و ثروت می‌خوانیم:

هیچکس به تنهایی تجربه، آموزش، توانایی و دانش کافی ندارد که با آن به ثروت کلان برسد. بدون همکاری دیگران این مهم امکان‌پذیر نیست. 
در صورت شکست هر برنامه، برنامۀ بعدی را به اجرا بگذارید. اگر نخستین برنامه انتخابی شما با موفقیت همراه نبود، جای آن را با برنامه دیگری تغییر دهید و آنقدر ادامه دهید تا برنامه‌ای مؤثر و مفید بیابید. باهوش‌ترین افراد بدون داشتن برنامه‌ای معین و عملی نمی‌توانند موفق شوند. این حقیقبت مهم را به ذهن بسپارید. وقتی برنامه‌ای به شکست منتهی می‌شود بدانید که شکست موقتی، به مفهوم ناکامی دائمی نیست. 
انسان تا زمانی که خود را شکست خورده نپندارد، شکست خورده نیست.

کلمات کلیدی: اصول اساسی و مهم کسب ثروت، دانلود کتاب های موفقیت pdf، پولدار شدن، اصول کسب ثروت، داستان های آموزنده افراد موفق، کسب ثروت، تکنیک های کسب ثروت، راز پول درآوردن، راه های ثروتمند شدن، آموزش ثروتمند شدن، روش های پولدار شدن، روش های جذب سرمایه، جذب ثروت، قواعد موفقیت، موفقیت شغلی، موفقیت در کسب و کار، رسیدن به موفقیت، موفقیت در زندگی، اصول افزایش درآمد، دانلود رایگان کتابهای موفقیت و ثروت،

  • به دلایل قانونی لینک دانلود این کتاب حذف شده است
کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.