دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی مغولان در ایران

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی مغولان در ایران

کتاب مغولان در ایران راوی امیر اردلان داودی

« مغولان در ایران » اثری‌است گرانسنگ از بهمن انصارى. این کتاب یکی از نخستین کتب تاریخی است که با شیوه خاص بهمن‌انصاری، یعنی «بررسی ِتاریخی در عصر ِتکنولوژی»به رشته تحریر در آمده است.

نویسنده در مقدمه کتاب تعریف خود از تاریخ را اینگونه بیان می‌کند:

تاریخ و مطالعه‌تاریخ دیگر نه یک سرگرمی برای مفتخر گشتن به گذشته، بلکه یک علم مهم برای بررسی رویدادهای پیشین و بهره‌گیری از تجربیات تلخ و شیرین شکست‌هاوپیروزی‌ها، برای  ساخت فردای بهتر است.
بهمن انصاری در این کتاب نایاب در کنار ذکر رویدادها از جمله، پرداختن دقیق به مقاومت‌های سلطان‌جلال‌الدین‌خوارزمشاه، سنت‌شکنی کرده و با کنار گذاشتن «مطالعه سنتی ِرویدادهای عصر مغول»، این‌بار با دید یک مورخ مدرن و به ‌دور از احساسات ملی/مذهبی، این برهه از تاریخ را به نقد کشیده و با بازیابی «نکات ِمثبت ِحضور ِمغولان در ایران»، به بررسی پیامدهای بعدی آن و «فردای بهتری که به واسطه پذیرفتن این گذرگاه ِسخت، نصیب آینده کشور شد»، پرداخته است.

زمان 48 دقیقه

کلمات کلیدی: کتاب صوتی، دانلود کتاب صوتی مغولان، داستان مغولان در ایران،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.