دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب پدافند غیر عامل با رویکرد مدیریت بحران

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب پدافند غیر عامل با رویکرد مدیریت بحران

کتاب پدافند غیر عامل با رویکرد مدیریت بحران نوشته‌ی ایمان الیاسیان، به بررسی نقش پدافند غیر عامل در مدیریت بحران می‌پردازد.

سرزمین ایران به دلیل موقعیت ممتاز استراتژیکی و برخورداری از منابع طبیعی خدادای سرشار، همواره در معرض تهدیدهای خارجی قرار داشته است. لزوم شناخت تهدیدات و نحوه مقابله با حملات تروریستی و انتحاری، بمب، موشک از راه دور و انفجارهای سطحی بر مهندسان سازه و زلزله الزامی است.

پدافند عامل عبارت است از رویارویی و مقابله مستقیم با دشمن و به کارگیری جنگ افزارهای مناسب و موجود به منظور دفع حمله و خنثی کردن اقدامات آفندی آن. پدافند غیر عامل به عنوان یکی از مؤثرترین و پایدارترین روش‌های دفاع در مقابل تهدیدات، همواره مدنظر اکثر کشورهای جهان قرار داشته است.

پدافند غیرعامل به مجموعه اقداماتی اطلاق می‌گردد که مستلزم به کارگیری جنگ افزار نبوده و با اجرای آن می‌توان از وارد شدن خسارات مالی به تجهیزات و تاسیسات حیاتی و حساس نظامی و غیرنظامی و تلفات انسانی جلوگیری نمود و یا میزان این خسارات و تلفات را به حداقل ممکن کاهش داد.

کلمات کلیدی: اهداف پدافند غیر عامل، ماموریت پدافند غیر عامل، انواع پدافند غیر عامل، اهمیت پدافند غیر عامل، کارکردهای پدافند غیر عامل، اهداف پدافند غیر عامل،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.