دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی زلزله و آمادگی در چهار گام

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی زلزله و آمادگی در چهار گام

مهدی زارع، عطیه محسنی و فرناز کامران‌زاد در کتاب صوتی زلزله و آمادگی در چهار گام به شما یاد می‌دهند که قبل، حین و پس از زلزله چه کارهایی باید انجام دهید. همچنین به شما می‌آموزند تا کیف ایمنی خود را آماده نمایید.

هدف این کتاب صوتی ارائه راهکارهایی برای توسعه فرهنگ ایمنی به تمام مردم و در اختیار گذاشتن اطلاعات ضروری و اولیه علمی و همچنین راه‌حلی سریع و ساده برای آمادگی به مدت یک ماه در برابر زلزله است.

در بخشی از کتاب صوتی زلزله و آمادگی در چهار گام می‌شنویم:

تعدادی کیسه زباله بزرگ و محکم و چسب ۵ سانتی هر دو از وسایل ضروری مورد استفاده است. از کیسه‌های زباله می‌توان به عنوان پوششی برای محافظت در زمان بارندگی استفاده کرد. همچنین از چسب پنج سانتی می‌توان به عنوان یک وسیله ضد آب موقتی برای تعمیر برخی از پوشش‌هایمان مثل کفش استفاده کنیم، همچنین یک کاور شب‌رنگ، یک جفت دستکش کار و یک سوت هم به کیف ایمنی‌تان اضافه کنید. از دستکش‌ها موقع جمع‌آوری و جابه‌جایی نخاله‌ها و شیشه‌های خرد شده و از سوت هنگام درخواست کمک در زیر آوار می‌توان استفاده کرد.

کلمات کلیدی: حوادث غیرمترقبه، تدابیر ایمنی، زلزله، مدیریت بحران، آمادگی در برابر زلزله، حوادث غیر مترقبه، حفاظت فیزیکی، ایمنی و پیشگیری از حوادث، اصول ایمنی، پیش بینی های ایمنی، امنیت فیزیکی، زلزله در ایران، مراحل مدیریت سانحه، روانشناسی زلزله، تهیه کیف ایمنی برای زلزله، چک لیست کیف ایمنی برای زلزله، نحوه ایمن سازی وسایل منزل، شناخت خطرات زلزله، ایمنی سالمندان هنگام زلزله، آمادگی کودکان هنگام زلزله،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.