دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مهندسی فرهنگ سلامت، ایمنی و محیط زیست

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مهندسی فرهنگ سلامت، ایمنی و محیط زیست

کتاب مهندسی فرهنگ سلامت، ایمنی و محیط زیست: مهندسی فرهنگ HSE اثر رضا ذاکریان، کتابی است کاربردی در ارتباط با ایمنی، بهداشت و محیط زیست در محیط کار و کارگاه‌هاست که مطابق با استاندارد‌های بین‌المللی کار و ایمنیHSE نوشته شده است.

شناخت، تعیین وضعیت و ارتقای فرهنگ از جمله مهم‌ترین راهبردهای ارتقای عملکرد سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) در سازمان ها شناخته می‌شود. سند حاضر ضمن تشریح تاریخچه کوتاهی از مقوله فرهنگ و فرهنگ سلامت، ایمنی و محیط زیست، سعی در تبیین نقش و اهمیت ان در مدیریت سلامت، ایمنی و محیط زیست سازمان‌ها دارد. در ادامه مولفه‌های فرهنگ، فرآیند مهندسی فرهنگ، مدل‌های مفهومی فرهنگ سلامت، ایمنی و محیط زیست و برخی از مهم‌ترین مباحث علمی طرح شده در این حوزه نظیر نردبان فرهنگ سلامت، ایمنی و محیط زیست تشریح شده‌اند.

مطالعه کتاب حاضر برای مدیران و کارشناسان سلامت، ایمنی و محیط زیست سازمان‌ها ارزش آفرین خواهد بود.

کلمات کلیدی: محیط زیست، مهندسی محیط زیست، مهندسی HSE، کتاب‌ های مدیریت و رهبری، کتاب های ایمنی، مدیریت HSE چیست، مهندسی ایمنی، بهداشت محیط زیست، مدیریت بحران،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.