دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب راهنمای مختصر سیاست سبز

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب راهنمای مختصر سیاست سبز

سبزها (اکولوژیست ها) کیستند و چه دغدغه هایی دارند؟‌ تاریخچه سبزها چیست؟‌ مبانی فکری و فلسفی سبزها کدام است؟ تفاوت احزاب سبز با دیگر احزاب سیاسی چیست؟ چرا سیاست سبز برای جهان امروز اهمیت دارد؟‌ راهکارهای سبزها برای رویارویی با بحران های جهان معاصر چیست؟‌ سبزها تاکنون چه دستاوردهایی داشته اند؟ دِرِک وال (سخنگوی سابق حزب سبز انگلستان و ولز) در این کتاب کوچک به این پرسش ها پاسخ می دهد.

کتاب راهنمای عملیِ سیاست سبز نادرستی این باور را که "احزاب سبز در سراسر دنیا تنها به محیط زیست توجه می‌کنند" نشان می‌دهد. کتاب مسحور کنندۀ دِرِک وال ریشه‌های عمیق سیاست سبز را در مبارزه برای دستیابی به صلح و عدالت اجتماعی هم سطح با توجه به زیست‌بوم نشان می‌دهد. این کتاب همچنین روابطی که گروه‌های سبز در سراسر دنیا دارند و قدرت ما از آن نشأت می‌گیرد به تصویر می‌کشد.

اگر ما می‌خواهیم آینده‌ای پایدار و خوشایند داشته باشیم، وجود سیاست سبز حیاتی است. این کتاب ایده‌های اصلی سبز، از رویکرد نسبت به حقوق حیوانات تا برنامه جدید سبز (Green New Deal) را به طور خلاصه بیان می‌کند. از آنجا که ما با تهدید تغییرات آب و هوایی، فاجعه اقتصادی و پیک ذخایر نفتی جهان مواجه هستیم، سیاست سبز بیش از همیشه اهمیت دارد. هدف سیاست سبز ایجاد اقتصادی است که در درازمدت به شکوفایی برسد. این سیاست قرابتی با ریاضت و فداکاری ندارد. برای مثال برنامه جدید سبز راهی برای کم کردن وابستگی به نفت گران و در حال اتمام و در عین حال ایجاد کار در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر و انجام اصلاحات در سیستم اقتصادی است. محلی کردن اقتصاد به معنی کنترل دموکراتیک گسترده‌تر منابع، غذای تازه‌تر و فشار کمتر روی اکوسیستم‌های شکننده است.

کلمات کلیدی: محیط زیست، حزب سبز، سیاست سبز، اکولوژیست ها،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.