دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب در پاسخ گروندگان به پانترکیسم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب در پاسخ گروندگان به پانترکیسم

کتاب در پاسخ گروندگان به پانترکیسم نوشته‌ی حمید رمضانی، پاسخ شبهه افکنی‌ها در این موضوع را یک به یک با سرچشمه و منبع شرح می‌دهد.

پانترکیسم یکی از بدترین گونه‌های نژادپرستی و خود برتر پنداری است که می‌کوشد با تحریف تاریخ، گذشته‌ای جز آنچه بوده است برای زردپوستان بسازد. پانترک‌ها با فریب مردم کشورها آن‌ها را به جدایی دلگرم کرده و به دشمنی در میان تیره‌های برادر و هم‌میهن ایرانی می‌پردازند.

در بخشی از کتاب در پاسخ گروندگان به پانترکیسم می‌‌خوانیم:

در جهان امروز دانش آمار در همه علوم رخنه کرده و کاربرد فراوان دارد. پژوهشگران به کمک دانش آمار، نظریه‌های دانش فیزیک و کیهان شناسی را منسجم و ضابطه‌مند می‌کنند. روابط عمومی شرکت‌ها و همچنین دانش روز گستر مارکتینگ (بازاریابی) نیز هر سال بیشتر و بیشتر به دانش آمار وابسته می‌شوند. در دانش پزشگی گروهی از پژوهشگران با بررسی بیماری‌هایی که در نقاط ثابت و معلوم جغرافیایی قرار دارند، پس از آن به بررسی الگوی خوراک، زندگی، پیشه، تابش آفتاب و آبشخورهای دیگر می‌پردازند و با گرفتن آمار و سنجه آن با شرایط زندگی، عوامل پدید آرنده بیماری را یافته و به علل بیماری‌ها پی می‌برند. روشنمایی پیرامون دانش آمار و کاربرد آن، آن اندازه گستره است که می‌توان در چندین کتاب به کاربردهای آن پرداخت.

کلمات کلیدی: پانترکیسم، پانترکیسم در ایران، علامت پان ترکیسم، خطر پان ترکیسم، نماد پان ترکیسم، خطر پان ترکیسم در ایران، پان ترکیسم چیست، رشد پان ترکیسم در ایران، پان ترک های ایران از کجا هدایت میشوند، پان ترک چیست، پان ترکیسم به چه معناست، پان ترکیسم چیه، دانلود رایگان کتاب در پاسخ گروندگان به پانترکیسم، دانلود pdf کتاب در پاسخ گروندگان به پانترکیسم،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.