دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب کاریکاتورهای سیاسی - اجتماعی (جلد سوم)

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب کاریکاتورهای سیاسی - اجتماعی (جلد سوم)

در کتاب کاریکاتورهای سیاسی - اجتماعی (جلد دوم) یک سری از کاریکاتورهای جذاب در زمینه‌های گوناگون ارائه شده است.

در این کتاب، که جلد سوم از سری کتاب‌های کاریکاتورهای سیاسی - اجتماعی است، یکسری از کاریکاتورهای جذاب در زمینه‌های گوناگون ارائه شده است. مرجع هر کاریکاتور در متن آن است که عمدتاً مربوط به تصویر روی جلد هفته نامه‌های ویک (هفته) می‌باشد.

این کتاب به صورت دو زبانه انگلیسی و فارسی است که برای نوآموزان زبان انگلیسی نیز می‌تواند سودمند باشد. زمینه‌های مطرح شده عبارتند از موضوعات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، و.... با توجه به بهره گیری از تصاویر زیبا و جذاب، برای ارائه عمده مطالب مطرح شده در این کتاب، فهم و درک آن‌ها بسیار راحت و جذاب بوده و برای عموم مخاطبان با هر سطحی از تحصیلات، سودمند خواهد بود. با توجه به گسترش روزافزون شبکه‌های اجتماعی، مطالب این کتاب می‌تواند برای سرگرمی و افزایش اطلاعات عمومی مخاطبان در رسانه‌های اجتماعی گوناگون، مورد استفاده قرار گیرد.

کلمات کلیدی: کاریکاتور مفهومی سیاسی، کاریکاتور اجتماعی، دانلود کاریکاتور، کاریکاتور، دانلود کتاب طنز، دانلود کتاب کاریکاتور، آموزش زبان انگلیسی، درک متون انگلیسی، آموزش درک مطلب انگلیسی، متن انگلیسی همراه با ترجمه، آموزش تصویری زبان انگلیسی، دانلود کتاب کاریکاتور pdf، کتاب کاریکاتور pdf، کاریکاتور سیاسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.