دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب خاکستر ققنوس

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب خاکستر ققنوس

علی اکبر شایقی ساغند در کتاب خاکستر ققنوس، سعی کرده است با گرد هم آوردن و بررسی دقیق و مبتنی بر علم و تاریخ، پیشگویی‌های گذشتگان ما و افراد دین و معرفت تا اهالی سیاست را تجزیه و تحلیل کرده و برگردان و تأویل آن‌ها را به شما ارایه نماید؛ از پیشگویی‌های عهد عتیق و جدید تا قرآن و حضرت محمد و ائمه اطهار، از قوم مایا‌ها تا هندیان و چینیان باستان، از نوستر آداموس تا شاه نعمت الله ولی.

برای نگارش این کتاب شاید ده‌ها کتاب دیگر و صدها مقاله مطالعه و بررسی دقیق شده و با دانسته‌های نویسنده ترکیب شده و خروجی آن تحلیل دقیق شرایط کنونی ایران و جهان و مسیری که در آینده‌ی پیش رو است، می‌باشد.

کلمات کلیدی: تعریف دین در روایات، شناخت دین در روایات، پیشگویی در دین اسلام، اینده گویی با قران، پیشگویی های یهود، آینده سیاسی جهان، اینده سیاسی ایران، تحلیل آینده ایران،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.