دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب نوشتاری راجع به بورس بین الملل

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب نوشتاری راجع به بورس بین الملل

پس از جنگ جهانی دوم دولت ها با هدف بازسازی اقتصاد ملی خود، با ثابت نگه داشتن قیمت ارزها نسبت به دلار آمریکا سعی در تحکیم مبادلات تجاری خود داشتند، اما این امر تا سال ۱۹۷۱ بیشتر دوام نیاورد و بنا بر دلایل متعدد، قیمت ثابت متقابل ارزها، که تنها بواسطه سیاست دولتها تنظیم می شد،  با توجه به عرضه و تقاضای بازار به صورت شناور شکل گرفت. در قبال این سیاست جدید، بانکها که ماهیتأ  درگیر جریان  پولی و ارزی هستند، با هدف مدیریت و تامین منابع ارزی خود، جریانی بین بانکی را بوجود آوردند تا بواسطه آن، ارزهایی را که فکر می کردند در آینده ارزش بیشتری خواهند داشت را تهیه، و متقابلا آنهایی را که فکر می کردند ارزش خود را ازدست خواهند داد، بفروشند.

کلمات کلیدی: بورس اوراق بهادار، بورس چیست، آشنایی با بورس، بورس بین الملل، دانلود کتاب اقتصادی، تاریخچه بورس، بازار ارز، آموزش بورس، دنیای بورس و سرمایه گذاری، شرکت در بورس، راهنمای سرمایه گذاری در بورس، یادگیری مفاهیم بورس،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.