دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب قهرمان سخنرانی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب قهرمان سخنرانی

کتاب قهرمان سخنرانی اثر احمدرضا فاضلی به شما کمک می‌کند تا فرزندی سخنور داشته باشید تا بتواند قدرتمندانه با دیگران صحبت کند و توانائی و قابلیت‌های خود را به خوبی ارائه دهد.

این کتاب راهکارهایی اثربخش و کاربردی برای کودکان ارائه می‌دهد،‌ راهکارهایی که بتوانید فرزندانی خوش صحبت و سخنور داشته باشید. قطعا این کتاب می‌تواند فرزند شما را در آموختن مهارت ضروری و واجب سخنوری ارتقاء دهد. این کتاب می‌تواند معجزه کند! به شرط آنکه تمرینات را بطور مداوم و همراه فرزند خود انجام دهید.

سرفصل‌های این کتاب عبارت‌اند از: چگونه فرزندانی قهرمان داشته باشیم، اهمیت فن بیان و مهارت سخنوری کودکان و نوجوانان، سخنرانی یعنی همه چیز، تکنیک‌های اثر بخش برای آموزش فن بیان کودکان و نوجوانان، تکنیک‌های افزایش مهارت کلامی کودکان و نوجونان، تکنیک‌هایی برای تقویت مهارت سخنوری کودکان و نوجوانان،‌ فن بیان در ارتباطات روزمره،‌ مهارت‌های کلامی نوجوانان در ارتباطات،‌ مهارت "نه" گفتن در کوکان و نوجوانان، درک احساسات کودکان و فن بیان

کلمات کلیدی: سخنرانی حرفه ای، فن بیان قوی، سخنرانی، مهارت های گفتاری کودکان، مهارت های سخنرانی کودک، هنر سخنوری در کودکان، کتاب آموزش سخنرانی به کودکان، آموزش سخنرانی و فن بیان به کودکان، آموزش سخنرانی کودک، آموزش فن بیان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.