دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش ریدایرکت کردن، انواع آن و هر آنچه درباره‌اش باید بدانید

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش ریدایرکت کردن، انواع آن و هر آنچه درباره‌اش باید بدانید

کتاب آموزش ریدایرکت کردن، انواع آن و هر آنچه درباره‌اش باید بدانید نوشته‌ی مهران منصوری فر، به شما می‌آموزد که ریدایرکت چیست؟ در هنگام ایجاد آن باید به چه نکاتی توجه شود؟ چطور آن را ایجاد کنید؟ و ...

آیا با ریدایرکت (Redirect) و انواع مختلف آن آشنایی دارید؟ آیا می‌دانید که چگونه و در چه شرایطی باید تغییر مسیر ایجاد کرد؟ این اثر شما را با این مبحث مهم و هر آنچه که باید درباره آن بدانید آشنا خواهد کرد. اگر بخواهید آدرس وب‌سایتتان را تغییر بدهید و از یک نشانی جدید استفاده کنید چه بر سر آدرس قدیمی‌تان و مشتریانی که از آن استفاده می‌کردند و می‌کنند می‌آید؟ یا اگر بنا به هر دلیلی آدرس چند صفحه را عوض کرده باشید و بخواهید کاربرانتان در پیدا کردن آدرس جدید به در بسته نخورند چه باید کرد؟ در چنین شرایطی ابزاری با نام ریدایرکت (Redirect) به کارتان خواهد آمد. 

در بخشی از کتاب آموزش ریدایرکت کردن، انواع آن و هر آنچه درباره‌اش باید بدانید می‌خوانیم:

ریدایرکت چیست؟
ریدایرکت یا تغییر مسیر روشی برای انتقال بازدیدکننده‌ها و موتورهای جستجو به آدرسی به غیر از آدرسی است که به دنبال آن بوده‌اند. به عبارت دیگر به وسیله ریدایرکت، کاربر و موتور جستجو را به یک آدرس دیگر انتقال می‌دهیم.  
ریدایرکت‌ها را معمولاً با کدهای سه رقمی مانند 301، 302 و 307 می‌شناسیم. ریدایرکت‌های هر سایت نقش مهمی در سئوی آن بازی می‌کنند؛ بنابراین آشنایی با ریدایرکت، انواع آن، شرایط مقتضی برای استفاده از هر یک از آن انواع و مزایای هر یک نسبت به دیگری ضروری است.

کلمات کلیدی: کد ریدایرکت، حذف ریدایرکت وردپرس، دانلود رایگان کتاب، دانلود رایگان کتاب pdf، دانلود کتاب با لینک مستقیم، دانلود کتاب برای موبایل، آموزش ریدایرکت سایت، ریدایرکت دامنه چیست، انواع ریدایرکت، مشکل ریدایرکت شدن سایت، ریدایرکت در وردپرس،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.