دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی برای تبدیل رویاهایت به واقعیت ذهنیتت را تغییر بده تا بدون زحمت به رویاهایت برسی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی برای تبدیل رویاهایت به واقعیت ذهنیتت را تغییر بده تا بدون زحمت به رویاهایت برسی

یووال طبیب در کتاب صوتی برای تبدیل رویاهایت به واقعیت ذهنیتت را تغییر بده تا بدون زحمت به رویاهایت برسی به شما می‌آموزد که با تغییر افکار و بهره‌گیری از قانون جذب می‌توانید به همه‌ی آرزوهایتان دست یابید.

شما در کتاب «برای تبدیل رویاهایت به واقعیت ذهنیتت را تغییر بده تا بدون زحمت به رویاهایت برسی» یاد می‌گیرید:

- چگونه به راحتی در مدت زمانی کوتاه از شر موانع و مشکلات مالی خلاص شوید.
- چگونه فردی را پیدا کنید که برای رابطه عاطفی با شما مناسب است؛ بدون اینکه هر بار ناامید شوید.
- چگونه افکار، آگاهی و ناخودآگاه خود را تغییر دهیم.
- چگونه از تفکر مثبت برای رسیدن به رویاهایتان استفاده کنید.
- چگونه با دیگران ارتباط برقرار کنید و در نتیجه مورد محبت اطرافیان قرار بگیرید.

در بخشی از کتاب صوتی برای تبدیل رویاهایت به واقعیت می‌شنویم

پول مانند انرژی نیازمند جاری‌شدن است. اگر پول دارید حریصانه ذخیره‌اش نکنید؛ منظورم این نیست که هرچه پول دارید را بی‌محابا و بیش‌ازاندازه خرج کنید و به پس‌اندازتان دست بزنید. بلکه با خودتان و با دیگران با بخشندگی و سخاوت رفتار کنید. کمی از پس‌اندازتان را خرج کنید، خودتان یا شخص دیگری را مهمان کنید و اجازه دهید این انرژی جریان پیدا کند. اگر پول دارید و سفت به آن چسبیده‌اید این فرض منطقی است که مانع جریان‌یافتن پول شده باشید. به‌عنوان مثال، اگر توانایی مالی خرید لباس نو را دارید اما هنوز همان لباس‌های رنگ‌و‌رورفته یا کفش‌های خراب را می‌پوشید برخلاف جریان انرژی عمل می‌کنید. اگر توانایی مالی دارید، بدانید که چطور خرج کنید و باعث لذت خود و عزیزانتان شوید. بدین شکل انرژی پولی را به جریان انداخته و گیر نمی‌افتید.

کلمات کلیدی: قانون جذب، خودسازی، مجموعه زندگی بهتر، آموزش قانون جذب، رسیدن به خواسته ها، موفقیت در زندگی، راهنمای موفقیت، موفقیت در زندگی شخصی و کاری، راز موفقیت، کسب ثروت، شاد زیستن، هدف داشتن، مثبت اندیشی، تغییر زندگی،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.