دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب جامع آشنایی با رشته‌های مختلف دانشگاهی و زمینه‌های شغلی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب جامع آشنایی با رشته‌های مختلف دانشگاهی و زمینه‌های شغلی

رضا فریدون نژاد در کتاب جامع آشنایی با رشته‌های مختلف دانشگاهی و زمینه‌های شغلی با توجه به اهمیت شغل و ارتباط آن با پیشرفت یک کشور، سعی کرده رشته‌های دانشگاه و زمینه‌های شغلی وابسته به آن برای دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور را معرفی کند تا این عزیزان بتوانند با شناخت و آگاهی بهتر رشته‌های مورد علاقه خود را انتخاب نمایند.

این کتاب علاوه بر اینکه برای دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور مفید می‌باشد، برای خانواده این افراد نیز مفید بوده، تا بتوانند با ارائه اطلاعاتی کامل‌تر فرزندان یا دوستان خود را بهتر راهنمایی نمایند، همچنین اطلاعات این کتاب برای تمام افراد کنجکاو و علاقمند به آشنایی با مشاغل گوناگون، جهت بالا بردن سطح معلومات علمی و عمومی مفید است.

کلمات کلیدی: آشنایی با زمینه های شغلی رشته ای دانشگاهی، آشنایی با رشته ای مختلف دانشگاهی، معرفی رشته های دانشگاهی pdf، معرفی رشته ها و شغل ها، بهترین کتاب انتخاب رشته،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.