دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب قاصد صادق

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب قاصد صادق

کتاب قاصد صادق نوشته‌ی محمدرضا زادهوش، شامل مطالب کوتاه و خواندنی درباره‌ی خودشناسی است که به ما کمک می‌کند تا معنای زندگی را بهتر درک کنیم.

شاید در میان افکار در هم و برهم روزانه، احساس خوشی را تجربه کرده باشی، خودشناسی هدفی جز گسترش دادن و ژرفابخشیدن به این احساس خوش ندارد. طعمی دل‌پذیر که می‌تواند سراسر زندگی را پوشش دهد. خودشناسی نیازی اصلی است که زندگی بدون آن معنا و ژرفا ندارد، ژرفایی که ما را به معدن طلا و نقره می‌رساند؛ اما حیف که در پول‌های سیاه غوطه می‌خوریم، چیزی هستیم که نیستیم و خودمان را از خودمان دریغ کرده‌ایم.

در بخشی از کتاب قاصد صادق می‌خوانیم

اگر آرام نباشی، و بخواهی سنتور بزنی، می‌توانی، تلاطم تو در سازت کمتر بازتاب داده می‌شود؛ اما اگر ناآرام باشی، و بخواهی نی بزنی، ناآرامی تو در صدای سازت شنیده می‌شود. ناآرامی که بخواهد با آرامش، صداپپیگشی یا بازی کند، بسیار دشوارتر است. بیرون را می‌توان آرام نشان داد؛ ولی کسی واقعا آرامش دارد که موج آرامش را در درون خود دارد.

کلمات کلیدی: تغییر خود، چگونه خود رابشناسیم، خودشناسی، مهارت های زندگی، تغییر در خود، تغییر در زندگی، دانلود pdf کتاب قاصد صادق، دانلود رایگان کتاب قاصد صادق، بهترین کتاب خودشناسی، کتاب خودسازی، خودشناسی pdf، شناخت خود، شناخت شخصیت خود، خودسازی، تغییر زندگی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.