دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب درد همیشه راه را نشان می‌دهد

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب درد همیشه راه را نشان می‌دهد

کتاب درد همیشه راه را نشان می‌دهد نوشته‌ی هاکان منگوچ، با بهره‌گیری از تعالیم نی‌نامه و مولانا راهکارهایی را به ما ارائه می‌دهد که با به‌کارگیری آن‌ها به آرامش و به‌زیستی نزدیک می‌شویم.

هاکان منگوچ، نویسنده‌ی کتاب‌های پرفروش «من نی هستم» و «هیچ ملاقاتی اتفاقی نیست» با کتاب تازه‌ای بازگشته است. اثری که به ما می‌آموزد چگونه می‌توان در زندگی تمرین صبر کرد و از مسیر زخم‌ها به آرامش رسید. کتاب درد همیشه راه را نشان می‌دهد محصول سال 2020 است. منگوچ در اثر نام‌برده به سراغ هجده بیت ابتدایی کتاب مثنوی رفته و با بهره‌گیری از تعالیم مولانا راه‌هایی را پیش‌روی ما قرار می‌دهد که بتوانیم با به‌کاربستن آن‌ها به آرامش بیشتری برسیم.

در بخشی از کتاب درد همیشه راه را نشان می‌دهد می‌خوانیم

هر انسانی منحصربه‌فرد است. هر انسانی روندی خاص برای به تکامل رسیدن دارد. رسالت و معنایی که روی زمین دارد، مختص خود اوست. دقیقاً مثل اثر انگشت... ازاین‌رو سفر هرکسی هم متفاوت از دیگری است. راه کسی ممکن است ایدئال دیگری نباشد. هر تجربه ممکن است در هر فردی به آزمونی متفاوت تبدیل شود. چه بسا کسی با یک آزمون از نو متولد شود و دیگری باعث تأخیر خود شود و خود را به آن آزمون گره بزند. هر دوی آن‌ها تکالیف متفاوتی از وضعیتی یکسان بر عهده گرفته‌اند. نه خوب و نه بد، نه درست و نه غلط... درنهایت هر دو آنچه را بدان نیاز داشته‌اند، یافته‌اند.

کلمات کلیدی: رسیدن به خوشبختی، نگرش مثبت، تغییر رفتار، آرامش ذهن، خودسازی، عرفان، شعر عرفانی، کتاب معنوی، دانلود کتاب عرفانی، سیر و سلوک عرفانی، متون عرفانی،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.