دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب کارما: رهنمودهای یک یوگی برای ساختن ماهرانه‌ی سرنوشت

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب کارما: رهنمودهای یک یوگی برای ساختن ماهرانه‌ی سرنوشت

کتاب کارما: رهنمودهای یک یوگی برای ساختن ماهرانه‌ی سرنوشت نوشته‌ی جاگی واسودو، راز و رمزهای کارما را برای شما بیان می‌کند و کلید شادی و روشنی را در دستان شما قرار می‌دهد.

آن‌قدر درباره‌ی کارما چیزهای مختلف شنیده‌اید که گیج شده‌اید؟ اطلاعاتی که دریافت کرده‌اید متناقض بوده و نمی‌دانید به کدام‌یک باید اعتماد کنید؟ کارما را ترازنامه‌ای از اعمال خوب و بد و فضیلت‌ها و رذیلت‌ها می‌دانید؟ با کتاب کارما: رهنمودهای یک یوگی برای ساختن ماهرانه‌ی سرنوشت (Karma: A Yogi's Guide to Crafting Your Destiny) همراه شوید تا یک بار برای همیشه این مفهوم پیچیده و چندبعدی در ذهنتان روشن شود.

در بخشی از کتاب کارما: رهنمودهای یک یوگی برای ساختن ماهرانه‌ی سرنوشت می‌خوانیم:

یادتان نرود که کارما علاوه بر ناخودآگاه و اجباری‌بودن، دوره‌ای است. اطلاعات کارمیک درون شما به‌صورت چرخه‌های مختلف کدگذاری شده‌اند. بزرگ‌ترین چرخه، چرخه‌ی خورشیدی است؛ زیرا همه‌چیز، زنده و غیرزنده، در این سیستم تحت‌تأثیر خورشید قرار دارد. سیاره‌ی ما نیز از این قاعده مستثنا نیست. چرخه‌ی خورشیدی یک دوره‌ی 4365روزه (تقریباً دوازده سال) است. کسی که بر اساس چرخه‌ی خورشیدی زندگی می‌کند، زندگی‌ای سرشار از سلامتی، رفاه، توازن و با کمترین میزان ناسازگاری دارد.

کلمات کلیدی: Karma A Yogis Guide to Crafting Your Destiny، Sadhguru، Jaggi Vasudev، ادیان شرقی، پرفروش ترین نیویورک تایمز، پرفروش ترین یو اس ای تو دی، کتاب کارما راهنمای سرنوشت، راه و رسم زندگی، خودسازی، تغییر در خود، تغییر زندگی، تغییر خود،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.